Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 474 010 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 370,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 39611267 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Березовчук Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380989513598 |
| E-mail: | kptender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04214, Україна, Київська область,Київ, вул. Північна, 22 |
6 |
Згідно пункту 43 Постанови затвердженої Кабінетом Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасником не виконано підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 та пункт 2 Додатку 6 до ТД, а саме: Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) з зазначенням наявної матеріально-технічної бази. Учасником не повному обсязі виконано пункту 2 Додатку 1 та пункт 3 Додатку 6 до ТД, а саме: Документи щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівника (ів) учасника, який (і) залучені у поставці товару та має (ють) необхідні знання та досвід. Просимо внести у довідку працівників робітничої професії. Відповідно додатку 2 до Учасник підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник надав підтвердження Додатку 2 до ТД, але в якому відсутні логотипи та ескізи предмету закупівлі. Просимо виправити вищезазначені невідповідності
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.