Закупівлю оголошено - 03-07-2025, 10:22. Дата останніх змін - 15-07-2025, 14:15

19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття; Поліетиленові мішки та пакети для сміття; Поліетиленові мішки та пакети для сміття)

19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття; Поліетиленові мішки та пакети для сміття; Поліетиленов... Державна закупівля - UA-2025-07-03-002139-a 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Поліетиленові мішки та пакети для сміття; Поліетиленові мішки та пакети для сміття; Поліетиленові мішки та пакети для сміття) від замовника Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" від 7/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-03-002139-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-03-002607-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-07-2025, 10:22
по 08-07-2025, 09:00

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 08.08.2025року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору одноразово за домовленістю Сторін згідно з заявкою Замовника (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)) у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка товару здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару:Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення господарського складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі технічнимвимогам щодо якості – декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності/якості видані(их) виробником(ами) та/або висновок(и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я України та/або висновок/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству виданий Державною установою інститутом медицини праці національної академії медичних наук України на кожне найменування (позицію) предмету закупівлі. У випадку ненадання документів, що підтверджують якість, Замовник має право відмовитись від прийняття товару. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування даного виду товару.Упаковка товару повинна відповідати стандартам фірми-виробника, встановленим для даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною за наявністю документу(ів), виданого(их) виробником товару, в якому(их) зазначений(і) гарантійний(і) термін(и) на товар. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. У випадку виявлення порчі, недостачі (некомплектності) Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5 ти денний термін.У випадку, коли товар виявиться дефектним, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний товар при умові підтвердження Сторонами цього дефекту відповідним документом (Актом огляду). При виникненні претензій по якості чи наявності дефектів товару Замовник зобов’язаний передати Постачальнику забракований товар, внутрішню та зовнішню упаковки виробника на цей товар для можливості його огляду Постачальником та підписання Сторонами Акту огляду. Постачальник не несе відповідальності у випадку, коли дефект з’являється внаслідок неналежного зберігання товару Замовником або порушення правил користування товаром. Відносно недостачі, невідповідності асортименту, некомплектності або недоброякісності, ушкодження або псування товару, які можуть бути знайдені після відкриття тари, Замовник складає рекламаційний акт. Рекламаційний акт та інші документи, які підтверджують обґрунтованість претензій, повинні бути направлені Постачальнику не пізніше, чим в 10-денний термін з дати виявлення дефекту. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
393875
393 875 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ:01985423 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Фефелова
Телефон:+380563730966
E-mail:e-tender.dnepr@ukr.net
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

1 500
пачка
49005 , Україна , Дніпропетровська область , м.Дніпро , пл. Соборна, буд. 14 ,
по 08-08-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірчорнийАктивна03-07-2025, 10:21
Товщина плівкивід 15.0 до 15.0мікрометрАктивна03-07-2025, 10:21
Кількість пакетів в пачцівід 100 до 100штукаАктивна03-07-2025, 10:21
Об'єм пакетувід 35 до 35літрАктивна03-07-2025, 10:21
МатеріалLDPEАктивна03-07-2025, 10:21
БрендCRYSTALАктивна03-07-2025, 10:21
Наявність затяжок або ручокНіАктивна03-07-2025, 10:21
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

2 300
пачка
49005 , Україна , Дніпропетровська область , м.Дніпро , пл. Соборна, буд. 14 ,
по 08-08-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірчорнийАктивна03-07-2025, 10:21
Товщина плівкивід 15.0 до 15.0мікрометрАктивна03-07-2025, 10:21
Кількість пакетів в пачцівід 20 до 20штукаАктивна03-07-2025, 10:21
Об'єм пакетувід 60 до 60літрАктивна03-07-2025, 10:21
МатеріалLDPEАктивна03-07-2025, 10:21
БрендCRYSTALАктивна03-07-2025, 10:21
Наявність затяжок або ручокНіАктивна03-07-2025, 10:21
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

4 000
пачка
49005 , Україна , Дніпропетровська область , м.Дніпро , пл. Соборна, буд. 14 ,
по 08-08-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірчорнийАктивна03-07-2025, 10:21
Товщина плівкивід 30.0 до 30.0мікрометрАктивна03-07-2025, 10:21
Кількість пакетів в пачцівід 10 до 10штукаАктивна03-07-2025, 10:21
Об'єм пакетувід 120 до 120літрАктивна03-07-2025, 10:21
МатеріалLDPEАктивна03-07-2025, 10:21
БрендCRYSTALАктивна03-07-2025, 10:21
Наявність затяжок або ручокНіАктивна03-07-2025, 10:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 10:22:30
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-07-2025, 10:21:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП "Мірось Сергій Валерійович"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЗАСЛАВСЬКОГО, будинок 4, квартира 1, 65045, Сергій Мірось
          Остаточна пропозиція:
          226 420 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          08-07-2025, 09:04
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-03-002139-a-c1
          Номер договору:
          № 130-ЗПП
          Дата підписання договору:
          11-07-2025, 14:00
          Строк дії договору:
          з 11-07-2025 по 31-12-2025
          226 420 UAH
          Ціна договору
          226 420 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "Мірось Сергій Валерійович"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          226 420 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 16:47:11
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          248 762 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 22:08:24
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП Осташевський Я.I.   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          256 175 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          03-07-2025, 12:42:23
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "Рогач Аліна Валеріївна"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          267 840 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 22:06:55
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          288 742 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 22:09:36
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВА ГРУПП"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          296 928 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          03-07-2025, 12:54:18
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "КОЛБАЯ ІРИНА ЯКІВНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          326 130 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 16:49:09
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          344 454 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          07-07-2025, 22:10:48
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ