Період оскарження умов закупівлі - по 04-07-2025, 00:00
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: vladyslav_hrytsenko@bank.gov.ua
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 588 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гриценко Владислав |
| Телефон: | 380445311123 |
| E-mail: | VLADYSLAV_HRYTSENKO@BANK.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА”, ЄДРПОУ 44837060 (далі – Учасник) щодо закупівлі “18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавички в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 588 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – червень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів, що підтверджують належне виконання договору зазначеного в файлі “2. Довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів.doc”, а саме платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 11 додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файли “2. Довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів.doc” та “8. Лист-згода щодо звернення Замовника.doc” у формі електронного документа, на які не накладено УЕП або КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, що суперечить вимогам абзацу 6 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “2) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): …. - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. …” 2.2. Пункт 11 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “11) Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.” 2.3. Абзац 6 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації містить наступну вимогу: “Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: … 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. …” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є засоби пожежогасіння) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). 3.2. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.3. Файли “2. Довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів.doc” та “8. Лист-згода щодо звернення Замовника.doc” з накладенням УЕП або КЕП на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.