Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 225 268,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 252,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БЕЗПЕКОВОГО СПРЯМУВАННЯ ТА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 08807340 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сенич Галина |
| Телефон: | 380673188552 |
| E-mail: | lyceumifmvs@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76005, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ, БУДИНОК 3 |
3 |
Вимога про усунення не відповідностей: Учасник - Не надав -Довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за аналогічним предметом закупівлі за 2021-2025 роки із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, суми договору, найменування замовника, його коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адреси та контактного телефону. -Аналогічним вважається Договір з поставки шкарпеток та/або подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. -Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати: копія договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці; копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); оригінал позитивного відгуку про співпрацю по наданій копії виконаного договору зазначеному в довідці Не надав Додаток №1 до тендерної документації ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ. Ми, (назва Учасника)_____________________________________________, надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: ________________________________________________________________________________________________________________________________________, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у даній тендерній пропозиції за наступною ціною: № Найменування Од. вим. Кільк. Ціна за одиницю (грн.) без ПДВ (з тарою, витратами на завантаження продукції в місцях навантаження, транспортними та іншими витратами) Загальна вартість (грн.) без ПДВ 1 2 3 4 5 Всього без ПДВ: Сума ПДВ: Всього з ПДВ: Загальна вартість пропозиції становить ________________________________ (_________________ ) грн. без ПДВ, сума ПДВ*___________ грн. * У разі надання пропозиції Учасником – неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Ціна за од. з ПДВ*, грн.» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. 1. У разі визнання нас переможцем торгів, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором за ціною, що склалась за результатами електронного аукціону. 2. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції, згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої тендерної пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 3. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. 4. Ми погоджуємося з проектом Договору, який викладено у Додатку №7 до Документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). 5. Ми погоджуємося дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну. 6. У разі прийняття Замовником рішення про намір укласти договір, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не пізніше, ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, але не раніше, ніж через п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.