Закупівлю оголошено - 13-06-2025, 15:38. Дата останніх змін - 02-07-2025, 15:16

код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))

код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсоб... Державна закупівля - UA-2025-06-13-009842-a код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: від замовника СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 6/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-13-009842-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-13-011196-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 15:38
по 19-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 15:38
по 22-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-06-2025, 12:19
по 23-06-2025, 12:42

Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2318903.33
2 318 903,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:11 594,52 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:48 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03362152 Досьє YouControl
Контактна особа:Гарбузова Юлія Валентинівна
Телефон:380577250285
E-mail:tenderzelenbud@gmail.com
Місцезнаходження:
61145, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код ДК 021:2015 - 18230000-0 - ...
2 318 903,33 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-06-2025, 12:19
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників

140
штука
61145 Україна Харківська область Харків вул. Мирна,11-б
по 10-07-2025
18235400-9
Жилети


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Жилет утеплений для прибиральників

420
штука
61145 Україна Харківська область Харків вул. Мирна,11-б
по 10-07-2025
18235400-9
Жилети


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів

420
штука
61145 Україна Харківська область Харків вул. Мирна,11-б
по 10-07-2025
18230000-0
Верхній одяг різний


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників

140
штука
61145 Україна Харківська область Харків вул. Мирна,11-б
по 10-07-2025
18230000-0
Верхній одяг різний


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки)

10
штука
61145 Україна Харківська область Харків вул. Мирна,11-б
по 10-07-2025
18230000-0
Верхній одяг різний


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Ляпунова будинок 7 квартира 34, 61166, Павло Коняєв
Остаточна пропозиція:
2 317 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 317 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-06-2025, 16:22
Період подачі оскарження:
по 02-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-06-25, 15:53:44
24

Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно п.2 Розділу 3 тендерної документації вимагається Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. В складі тендерної пропозиції Учасника надано ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 48454 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», в якій у п.3 зазначається: за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога), що не відповідає вимогам п.2 Розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 Розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ у відповідності до вимог п.2 Розділу 3 тендерної документації Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов додатку 4 до тендерної документації вимагається проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано проект договору, в якому не заповнено п.4.3., що не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ у відповідності до вимог Додатку 4 Тендерної документації 2. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов додатку 2 до тендерної документації вимагається підтвердження фінансової спроможності Учасника. *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). В складі тендерної пропозиції Учасника надано податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи), що не відповідає вимогам п додатку 2 до тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтвердження фінансової спроможності Учасника відповідно до вимог Тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов додатку 2 до тендерної документації Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначене підтвердження відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-06-25, 15:53:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-13-009842-a-b1
Номер договору:
07/02
Дата підписання договору:
02-07-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 02-07-2025 по 31-12-2025
2 317 000 UAH
Ціна договору
2 317 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Садовнича Діана Володимирівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, БУД. 262, КВ. 86, 61171, Садовнича Діана Володимирівна
Остаточна пропозиція:
1 724 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 724 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 01-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-06-25, 13:09:18
24

Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ 2. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 4 Тендерної документації Учасник повинен надати проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано проект договору з додатком, що не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додатку 4 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначений документ 3. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов п.2 Розділу 6 Тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В складі тендерної пропозиції Учасника надано витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків/електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/ емітентах електронних грошей, що не відповідає вимогам п.2 Розділу 6 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: П.2 Розділу 6 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі копія/ї документа/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці: видаткова накладна, тощо або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якому зазначено інформацію щодо договору № 91 від 16.07.2024 року. Наданий договір куплі-продажу № 91 від 09 липня 2024р. Учасником в складі пропозиції не надано договір № 91 від 16.07.2024 року, видаткова накладна, тощо або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно умов Додатку 4 Тендерної документації встановлена вимога надати заповнену та підписану тендерну пропозицію формою, наведеною у Додатку 7 до цієї тендерної документації. Учасником надано тендерну пропозицію, в якій строк дії тендерної пропозиції складає 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає п.4 розділу 3 Тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 Тендерної документації та п.4 Розділу 3 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином заповнену тендерну пропозицію відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. 6. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно вимог Додатку 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ДСТУ ISO/ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником в складі пропозиції надано Довідку Інформаційно-консультаційна про кон’юнктуру Вих. № 20 ДЦ від 20.06.2025р. від Товариства з обмеженою відповідальністю «Українська експертна служба» та тендерну пропозицію. Ціна товару згідно Довідки Інформаційно-консультаційна про кон’юнктуру вказана без ПДВ, а запропонована ціна товару у тендерній пропозиції зазначена Учасником з ПДВ, що не відповідає вимогам встановлених Замовником у тендерній документації Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати вищезазначені документи відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації. 7. Перелік виявлених невідповідностей: Згідно вимог Додатку 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ДСТУ ISO/ISO 9001:2015. Документ, що підтверджує ціну повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель. Учасником в складі пропозиції не надано копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO/ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку, а надано ДСТУ ISO/ISO 9001:2018, що не відповідає вимогам встановлених Замовником у тендерній документації Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати вищезазначений документ відповідно до вимог, встановлених Замовником у Тендерній документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-06-25, 13:09:18

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Садовнича Діана Володимирівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 724 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 724 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
немає
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 20:44:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
100
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.07
Доказ:
Документ
33.Garantiya_48 000.00 (1).zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1. Довідка про наявність обладнання_ МТБ та технологій.pdf, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
2. Довідка про аналогічні договори.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Доказ:
Документ
4_Фінансова_спроможність.pdf, Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "ЕКВИТАС-ПАК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 317 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 317 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-06-2025, 16:09:02
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
100
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.07
Доказ:
Документ
6. 48454 ПП ЕКВИТАС-ПАК p7s.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
6. Harantiya.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
6. Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ 18.06.2025 p7s.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
6. ДОГОВІР ГАРАНТІЇ 48454.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
7. виписка.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
25. Довідка про наявність МТБ.pdf, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
26. Наявність досвіду_page-0001.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
26.1 Договір спец одяг.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
27. Відгук Еквітас.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Доказ:
Документ
18. Декларація платника єп 24.pdf, Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Доказ:
Документ
18.1 квитанція рік.pdf, Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:36:10
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 15:29:12

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  2,07
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48000,00 грн. (сорок вісім тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банка гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банка гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер 10 платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXXXX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Отримувач: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А Код ЄДРПОУ: 03362152 IBAN № UA72322313 0000026003000035488 Банк: АТ «Укрексімбанк», м. Київ
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  3. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  100
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  1. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ДОДАТОК 2 Кв.критерії та ін..docx, Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) , На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній звітний період згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) 23 більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013. ФОП на підтвердження фінансової спроможності надає річну податкову декларацію за останній звітний період. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають відповідний лист – пояснення щодо причин неподання такої звітності та не надають її у складі тендерної пропозиції. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ДОДАТОК 2 Кв.критерії та ін..docx, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі копія/ї документа/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці: видаткова накладна, тощо або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний (код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18235400-9 - Жилети: Жилет утеплений для прибиральників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, брюки) для прибиральників та озеленювачів; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Костюм (куртка, напівкомбінезон) для водіїв, електриків, сантехніків, підсобних робітників; код ДК 021:2015 - 18230000-0 - Верхній одяг різний: Куртка охорони (Куртка -жилет утеплений для служби безпеки))
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 13-06-2025, 15:29:12
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ДОДАТОК 2 Кв.критерії та ін..docx, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Довідка в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ