Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-06-11-015469-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0207_ВО) ДК 021:2015 - 18420000-9: Аксесуари для одягу (Рукавиці) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 18420000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 709 500,00 грн (один мільйон сімсот дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.06.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 51 285,00 грн (п’ятдесят одна тисяча двісті вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 709 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 095 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 51 285 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чорний Олексій Сергійович |
| Телефон: | 380443097511 |
| E-mail: | pk_chornyi@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи №1–02/07/25 від 02.07.2025р. 1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 3. Місцезнаходження замовника*.___ місто Київ___ 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*. UA-2025-06-11-012813-a 5. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 18420000-9: Аксесуари для одягу (Рукавиці) ВИРІШЕНО: Продовжити розгляд пропозиційдо 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _______________ Олексій ЧОРНИЙ
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 25.06.2025 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-11-012813-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ТОВ "Престиж" 1) На вимогу п. 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано цінову пропозицію, проте в колонці 10 по позиціям 1-3 не зазначено документи про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (постанова № 771) відповідно інструкції до колонки 10 додатка 4 тендерної документації та розділу ІІ додатка 2 додатка 6 тендерної документації. Також в колонці 7 не вказано технічний регламент засобів індивідуального захисту (постанова № 771) в зв’язку з вищевказаними вимогами. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації: «Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації.». інструкція до колонки 10 додатка 4 тендерної документації: «У колонці 10 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність товару (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються розділом ІІ Додатку2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6тендерної документації.». розділ ІІ додатка 2 додатка 6 тендерної документації: «ІІ. Документи з якості та оцінки відповідності товару 1. Документи виробника ТОВАРУ, що підтверджують його якість (принаймні один з перелічених): - паспорт якості; - сертифікат якості; - паспорт товару або технічний паспорт товару; - інший документ виробника, який засвідчує якість ТОВАРУ. Надані в сукупності документи з якості повинні підтверджувати відповідність всім вимогам до ТОВАРУ згідно з умовами Договору, в тому числі в частині гарантійних строків. 2. Для ТОВАРУ, який повинен відповідати вимогам Технічних регламентів (згідно технічних та якісних характеристик): - оригінал або завірена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ копія документу про відповідність, складеного відповідно до вимог технічного регламенту, зазначеного (зазначених) в Додатку 1 до Договору. Вимоги до документу про відповідність: - документ про відповідність повинен бути виданим на відповідний ТОВАР та чинним (діючим) на момент постачання ТОВАРУ; - документ про відповідність повинен відповідати Технічному регламенту.». 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогу: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олексій ЧОРНИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.