Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44038714 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Гордієнко |
| Телефон: | +380487895111 |
| E-mail: | pfregrbjcdbnf@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67661, Україна, Одеська область,село Нерубайське, пл.Партизан, будинок 4 |
3 |
Пунктами 39 та 41 Особливостей визначено, що розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З урахуванням великого обсягу інформації та документів тендерної пропозиції ПП «МАЙ-ЧАС», у Замовника є потреба продовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів.
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку, Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника приватного підприємства "МАЙ-ЧАС" на закупівлю продукції для нагородження та відзначення (годинник настінний) за ДК ЄЗС 21:2015:18520000-0 «Персональні хронометри», № UA-2025-06-11-001867-a, згідно пункту 43 Особливостей, виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до пп. 1.1.1. п. 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу 1. Кваліфікаційних критеріїв, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), копії таких аналогічних договорів разом із документами, що підтверджують поставку товару (підписані сторонами видаткові накладні або акти приймання-передачі тощо). Аналогічним вважається договір на постачання товару: годинники настінні. Учасник ПП "МАЙ-ЧАС" не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію як досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме годинників настінних, тому що згідно інформації, зазначеній Учасником у довідці довільної форми про виконання аналогічних договорів № 2025061701 від 17 червня 2025 р., копіях наданих договорів № 30 поставки товару для державних потреб (за кошти місцевого бюджету) у воєнний стан від 25.03.2025 р. та №305/27 щодо закупівлі цінних подарунків (код ДК 021:2015 - 18520000-0 «Персональні хронометри») від 18.04.2023 року разом із накладними, предметом закупівлі та постачання цих договорів є наручні годинники на шкіряному ремені з гравіюванням на циферблаті та годинники наручні чоловічі з емблемою та гравіюванням у футлярі; годинники наручні жіночі з емблемою та гравіюванням у футлярі. 2. Відповідно до пп. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Кваліфікаційних критеріїв, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника власного або орендованого обладнання, необхідного для виготовлення товару за предметом закупівлі, а саме: принтеру для ультрафіолетового друку (із зазначенням інформації: найменування обладнання, кількість, власне або орендоване [номер та дата договору оренди, найменування орендодавця]), а також власного або орендованого офісного приміщення та/або виробничого приміщення (із зазначенням адреси та площі). Для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці, учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною – надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити право власності; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору оренди – надається копія відповідного договору оренди у повному обсязі (з додатками), разом із копію документу про придбання такого обладнання власником (орендодавцем) (видаткова накладна, акт приймання-передачі тощо). На виконання вищевказаного кваліфікаційного критерію Учасник надає Довідку про наявність майна (обладнання) ПП «МАЙ-ЧАС» № 2025061802 18 червня 2025, в якій зазначає про наявність власного УФ принтеру Nocai CN-UV4060 та УФ Принтеру без зазначення їх кількості, окрім того, в довідці відсутня інформація про наявність власного або орендованого офісного приміщення та/або виробничого приміщення (із зазначенням адреси та площі). 3. Відповідно до вимог пп. 4.14. розділу 4. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників», Учасник має надати Довідку у довільній формі про те, що запропонований учасником товар не виготовлений та не поставлений особами, які підтримують ведення війни росії проти України відповідно до реєстру НАЗК «Міжнародні спонсори війни. Зазначена Довідка не міститься серед документів тендерної прпозиції Учасника відкритих торгів. 4. Відповідно до вимог пп. 5.1.3. п. 5.1. розділу 5. «Документи, які вимагаються Додатком 2 до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги», учасник має надати в окремому файлі кольорове фото запропонованого товару за предметом закупівлі. На виконання зазначеної вимоги, Учасником замість фото наданий Ескіз настінного годинника, що не відповідає вимогам тендерної документації. 5. Відповідно до вимог пп. 5.1.4. п. 5.1. роздіу 5. «Документи, які вимагаються Додатком 2 до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги», учасник має надати Гарантійний лист-погодження з умовами поставки товару та із правом Замовника відмовитись від отримання товару, у випадку поставки неякісного товару або товару із неякісним або нечітким друком. Зазначений Гарантійний лист-погодження не міститься серед документів тендерної прпозиції Учасника відкритих торгів. 6. Відповідно до вимог п. 6.1. розділу 6. «Інші документи» Учасник має надати заповнений зі своєї сторони (без зазначення ціни договору та інших цінових показників) та погоджений проєкт договору (Додаток 3 до тендерної документації), підписаний учасником на кожному аркуші із приміткою «підтверджуємо погодження з умовами проєкту договору». На виконання цієї вимоги тендерної документації Учасник надає заповнений ПРОЄКТ ДОГОВОРУ, який не погоджений та підписаний відповідно до вимог тендерної документації, а саме: на кожному аркуші відсутня примітка «підтверджуємо погодження з умовами проєкту договору» Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми, необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником в тендерній пропозиції на придбання спецодягу (спеціального робочого одягу), а саме костюмів утеплених за кодом 18110000-3 «Формений одяг», згідно ДК 21:2015 «Єдиний закупівельний словник», № UA-2025-05-30-007786-a, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції учасника приватного підприємства "МАЙ-ЧАС" невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на на закупівлю продукції для нагородження та відзначення (годинник настінний) за ДК ЄЗС 21:2015:18520000-0 «Персональні хронометри», № UA-2025-06-11-001867-a, у строк, що є додатком до цього протоколу. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником приватного підприємства "МАЙ-ЧАС" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.