Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний навчальний заклад "Київський центр професійно-технічної освіти" |
| ЄДРПОУ: | 03566044 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Соколова Галина Іванівна |
| Телефон: | 380444000124 |
| E-mail: | kpeml@email.ua |
| Місцезнаходження: | 03062, Україна, м. Київ,вулиця Чистяківська, будинок 24 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1). В п. 4.4 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено вимогу – «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Учасником на виконання цієї вимоги накладено Удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1). В п. 4.4 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено вимогу – «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Учасником на виконання цієї вимоги накладено Удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. 2). В пункті 1.1.3 тендерної документації встановлено вимогу: «1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.» Учасником на виконання цієї вимоги надано тільки одну видаткову накладну на суму 137280,00 грн, що не підтверджує виконання в повному обсязі аналогічного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.