Постачання товару здійснюється за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 3 календарних днів з дня отримання заявки від ЗАМОВНИКА до 31.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару за видатковою накладною.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 360 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02009873 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лук’янова Ганна Олександрівна |
| Телефон: | 380952788150 |
| E-mail: | likianova@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 73013, Україна, Херсонська область,Херсон, вулиця Українська, 81 |
6 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.