Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 410 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 03359701 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хачатурова Анна Вадимівна |
| Телефон: | 380500878015 |
| E-mail: | PODOL_TENDER@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 04080, Україна, Київська область,Київ, 04080, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДМИТРІВСЬКА, будинок 16 А |
3 |
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення (ч.10 ст. 29 Закону). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції ТОВ «АЛЮР» виникла необхідність розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Таким чином є необхідність продовжити строк розгляду пропозиції до 20 робочих днів.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей розміщується в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до пп. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник має надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, а також видаткові накладні або інші документи, що підтверджують виконання договору. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. На підтвердження виконання договору, зазначеного у довідці, Учасник надав видаткову накладну до іншого договору. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, виданих за підписом і з печаткою компетентного орган (вимога згідно з підпунктом 4.5. Додатку 4 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має узгодити довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та документи, що підтверджують виконання договору/договорів, зазначених у довідці, а також Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, виданих за підписом і з печаткою компетентного орган.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.