Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 658 444,72 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 292,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Сергій ІГНАТЕНКО |
| Телефон: | +380472395343 |
| E-mail: | s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги згідно предмету закупівлі: «Гумові вироби (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 19510000-4 Гумові вироби), з підстави, що передбачена згідно пп. 1 п. 50 Особливостей – відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: 1) Відповідно до пп. 1 п. 50 Особливостей, у Замовника відпала потреба у закупівлі товарів з тими технічними, якісними, кількісними характеристиками які були зазначені в тендерній документації Замовника.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 20-06-2025, 14:00 по 01-07-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: Гумові вироби (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 19510000-4 Гумові вироби), учасника торгів – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КАБЕЛЬЕЛЕКТРОТЕХНІКА» (ПП «КАБЕЛЬЕЛЕКТРОТЕХНІКА») (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Загальні положення» Розділу І. «Терміни, які вживаються в тендерній документації» тендерної документації, передбачено: 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрації місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, згідно Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 1.1. Відповідно до п.п. 1.8-1.10 п. 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Учасником в складі пропозиції наданий документ (файл «Згода суб’єкта персональних даних.pdf»), проте, даний документ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають Згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до підпункту 4 пункту 3.2. Розділу 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4. Документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ (файл «Підписана виписка.pdf»), проте, даний документ не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати: Документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 3. Відповідно до пунктів 1.1. - 1.2. Глави 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації передбачено: 1.1. Право власності - право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. 1.2. Право користування - встановлена законодавством можливість отримати корисні властивості (доходи, плоди) з речі, майна через її виробничу експлуатацію чи особисте споживання для задоволення потреб власника чи інших осіб. Право користування виникає на підставі набуття права власності на річ або укладення договору найму(оренди), лізингу, позички. Такі договори мають укладається з урахуванням та відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Зміст договору, що підтверджує набуття учасником права користування на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, та копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цієї тендерної документації, повинен містити найменування кожного об’єкту обладнання та матеріально-технічної бази, право користування якими відповідно є предметом такого договору, а так само строк дії договору, що підтверджує право користування учасником на об’єкт обладнання та матеріально-технічної бази не може бути менший ніж строк поставки товару, який визначений цією тендерною документацією. У випадку, якщо сторона договору, що надає учаснику право користування відповідним об’єктом обладнання та матеріально-технічної бази не є власником такого майна, учасником додатково підтверджується правомочність такої сторони передавати у користування таке майно третім особам, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів згідно вимог, що змістом цієї тендерної документації встановлені для відповідних документів, безпосередньо підтверджуючих законні підстави користування об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), інформація щодо якого надавалася у Довідці, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір найму (оренди), договір про надання послуг з перевезення вантажів, тощо); - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (виробничого приміщення), інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). Учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ (файл «Договір суборенди з додатковою угодою за 2025 рік та актом приймання передачі.pdf»), даний договір не підтверджує право користування складом (виробничим приміщенням), інформація щодо якого надавалася у Довідці, оскільки не підтверджує наявність в Учасника складу (виробничого приміщення). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: 4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. - документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), інформація щодо якого надавалася у Довідці, яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір найму (оренди), договір про надання послуг з перевезення вантажів, тощо); - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (виробничого приміщення), інформація щодо якого надавалася у Довідці, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням). 4. Відповідно до пункту 7.3. Розділу 7 «Інші документи» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції наданій документи(файли «Додаток 3_проект договору.docx», «Додаток 3_проект договору.pdf»), проте, останні не містять інформації яку учасник знав на момент подання тендерної пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 7.3. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. * Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. 5. Відповідно до пункту 10.1. Розділу 10 «Документи, які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.1. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1. найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2. найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3. інформація про країну походження товару, рік виготовлення товару; 4. висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий документ (файл «10.1. Порівняльна таблиця.pdf»), в якому містяться невідповідності, що зазначені в тендерній пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 6. Відповідно до пункту 10.4. Розділу 10 «Документи, які відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 10.4. Лист-підтвердження Учасника щодо готовності забезпечити Замовнику відпуск продукції, що є предметом закупівлі в обсягах, асортименті та в терміни зазначені в тендерній документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній даний документ. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 10.4. Лист-підтвердження Учасника щодо готовності забезпечити Замовнику відпуск продукції, що є предметом закупівлі в обсягах, асортименті та в терміни зазначені в тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.