Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 179 901 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 799,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli-kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
7 |
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні) найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до підпунктів 2.1. та 2.2. пункту 2. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 5 (п’яти) кравчинь, 1 (одного) закрійника та/або технолога та інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.2. Копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кожного працівника вказаного в довідці» Учасником надав довідку в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників, проте даній довідці не зазначено наявність не менше 5 (п’яти) кравчинь. Також учасник не надав копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кравчинь» 2. Відповідно до п. 3. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «3.1. Учасник надає довідку про наявність відповідного обладнання/устаткування, наявність приміщення (власного чи орендованого) за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності) 3.2 Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник надає документ, в якому зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди та/або право власності на нерухоме майно та/або оборотно-сальдова відомість ОЗ на поточний час та/або інші документи)..» Учасником надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій зазначені в переліку власне та орендоване відповідне обладнання/устаткування, приміщення та транспорт. Відповідно до вимог п 3.2. учасник надав документи, які підтверджують правові підстави користування автомобілями та офісно-складським та виробничим комплексом. Проте учасник не надав підтвердження інформації, зазначеної в довідці щодо наявності обладнання. Крім того, загальна площа офісно-складського та виробничого комплексу зазначена в довідці не відповідає площі, зазначеній в договорі оренди від 12.06.2024 р. 3. Відповідно до пункту 8 Розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось: «Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 2 до тендерної документації).» Учасник надав у складі пропозицій вищезазначену інформацію (згідно Додатку 2 до тендерної документації) не в повному Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) : 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (костюми робочі, напівкомбінезони, халати та жилети сигнальні) найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 2. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі не менше 5 (п’яти) кравчинь, 1 (одного) закрійника та/або технолога та інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.2. Копії трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу) та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кожного працівника вказаного в довідці; 2.3. Протокол/витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинне посвідчення, що підтверджують наявність знань або проходження навчання із загального курсу з охорони праці в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); 2.4. Протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та чинне посвідчення, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції)..» Учасником не надано вищезазначені документи. 2. Відповідно до п. 3. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «3.1. Учасник надає довідку про наявність відповідного обладнання/устаткування, наявність приміщення (власного чи орендованого) за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності) 3.2 Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник надає документ, в якому зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди та/або право власності на нерухоме майно та/або оборотно-сальдова відомість ОЗ на поточний час та/або інші документи)..» Учасником не надано вищезазначені документи. 3. Відповідно до підпункту 2.1.2. розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «2.1.2. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: ‒ довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів; ‒ та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Учасником не надано вищезазначені документи. 4. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування); Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).» Учасником не надана інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування). 5. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «Підписаний Проект договору на закупівлю обов’язково з усіма повністю заповненими додатками — Додаток 3 до тендерної документації, за підписом керівника учасника (або уповноваженої особи, яка має право підпису Договору) та скріплена печаткою (у разі наявності).» Учасник надав Підписаний Проект договору на закупівлю проте не заповнив усі додатки повністю. 6. Відповідно до пункту 13 розділу ІІІ Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «- Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. - Копія звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).» Учасник надав скановану копію оригіналу сертифікату на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» проте не надав копію звіту про аудит, що підтверджує проведення аудиту, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) якщо дата реєстрації сертифікату на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).». Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.