Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 768 850,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 844,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАНЕ АВТОГОСПОДАРСТВО ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 22548359 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Лебідь |
| Телефон: | +380669052307 |
| E-mail: | lebidsvitlana@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Коцюбинського, 7 |
3 |
Шановний учасник, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), прошу усунути невідповідності виявлені під час розгляду тендерної пропозиції, а саме: 1. На вимогу тендерної документації згідно абзацу 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі, з повною інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); копії/ю договорів/у, зазначених в довідці; копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій учасником довідці; - лист-відгук згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що повинен містити дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків за період з 2022 р. - 2024 р. ⃰Аналогічним договором, в розумінні цієї документації є договір аналогічний предмета закупівлі, Гумові вироби для транспортних засобів, код 19510000-4 Гумові вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, виконаний в повному обсязі.» (Відсутні документи та інформація). Усунути дану невідповідність, надати документи, інформацію в повному обсязі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.