Закупівлю оголошено - 14-05-2025, 17:35. Дата останніх змін - 21-05-2025, 12:31

Пакети для сміття (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття)

Пакети для сміття (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття)... Державна закупівля - UA-2025-05-14-013625-a Пакети для сміття (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття) від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" від 5/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-14-013625-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-14-017377-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 17:35
по 18-05-2025, 23:00

Пакети для сміття Інформація про товар: Мішки для сміття, 60л, ширина 600 мм, довжина 750 мм, товщина одного шару плівки не менше 25 мкм, матеріал HDPE, колір чорний. Наявність затяжок або ручок: Ні Бренд: ENERGO-PLAST (допускається зміна при точному дотриманні інших характеристик товару) Матеріал: HDPE Об'єм пакету (літр): 60 Кількість пакетів в пачці (штука): 30 Товщина плівки (мікрометр): 25 Колір: чорний У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – господарський склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,98-Б. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника, в тому числі занесення товару на склад Замовника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту Замовника legal.zakupivli@ukr.net. для узгодження. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. При цьому найменування товару може відрізнитись від зазначеного Замовником в запиті, але характеристики мають бути зазначені такі, які вказані Замовником. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару. Змовником закуповується товар з чіткими характеристиками. Заміна товару на «той, який є у Постачальника» не допускається. До поставки приймається лише товар, який зазначений в специфікації на майданчику та відповідно відображений в договорі.!!!!! У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6000
6 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
ЄДРПОУ:39183149 Досьє YouControl
Сайт:http://vcc.vmr.gov.ua
Контактна особа:Марина Миколюк
Телефон:+380973993469
E-mail:legal.zakupivli@ukr.net
Місцезнаходження:
21029, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 98-б
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

67
пачка
21029 , Україна , Вінницька область , Вінниця , Хмельницьке шосе, 98-Б ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендENERGO-PLASTАктивна14-05-2025, 17:33
МатеріалHDPEАктивна14-05-2025, 17:33
КолірчорнийАктивна14-05-2025, 17:33
Об'єм пакетувід 60 до 60літрАктивна14-05-2025, 17:33
Кількість пакетів в пачцівід 30 до 30штукаАктивна14-05-2025, 17:33
Товщина плівкивід 25.0 до 25.0мікрометрАктивна14-05-2025, 17:33
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:35:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:33:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Ковалевської Софії, будинок 76, квартира 49, 49000, Одарка Бойкова
          Остаточна пропозиція:
          3 796,22 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          19-05-2025, 09:06
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-05-14-013625-a-a1
          Номер договору:
          214
          Дата підписання договору:
          21-05-2025, 12:29
          Строк дії договору:
          з 21-05-2025 по 31-12-2025
          3 796,22 UAH
          Ціна договору
          3 796,22 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          3 796,22 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-05-2025, 17:46:25
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "Мірось Сергій Валерійович"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          4 422 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          15-05-2025, 16:43:46
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ