Закупівлю оголошено - 12-05-2025, 14:00. Дата останніх змін - 03-06-2025, 09:35

Кашкет польовий (кепі бойове) тип 4/клас 7

Кашкет польовий (кепі бойове) тип 4/клас 7... Державна закупівля - UA-2025-05-12-007807-a Кашкет польовий (кепі бойове) тип 4/клас 7 від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 5/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-12-007807-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-05-2025, 14:00
по 16-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-05-2025, 00:00
по 21-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-05-2025, 14:44
по 21-05-2025, 15:07

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1450000
1 450 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:14 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:14 500 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Овчаренко Ольга Леонідівна
Телефон:380445276660
E-mail:OOvcharenko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Кашкет польовий (кепі бойове) ...
1 450 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-05-2025, 14:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кашкет польовий (кепі бойове) тип 4/клас 7

10 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
18440000-5
Капелюхи та головні убори


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ВОЙТАШЕВСЬКА КАТЕРИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-05-2025 по 29-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, ВУЛИЦЯ КОСТЯНТИНІВСЬКА, будинок 210, 17500, Катерина Войташевська
Остаточна пропозиція:
1 180 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 300 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-05-2025, 11:47

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-05-25, 11:27:02
24

23.05.2025 р. ФОП ВОЙТАШЕВСЬКА КАТЕРИНА ІВАНІВНА ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ФОП ВОЙТАШЕВСЬКА КАТЕРИНА ІВАНІВНА на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 18440000-5 «Капелюхи та головні убори» Кашкет польовий (кепі бойове) тип 4/клас 7, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-05-12-007807-a. 23 травня 2025 під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 14.1.3. Оголошення, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.2.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно п. 14.1.2. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати: копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.2.1. п. 14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). При цьому відповідно до 14.1.2.3. Оголошення, Аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 18440000-5: «Капелюхи та головні убори» або за назвою предмета закупівлі. Проте у складі пропозицій Учасник надав довідку про наявність досвіду аналогічних договорів станом на 18.05.2025, в якій відсутня узагальнена інформація про договір №18 віл 01.09.2023, натомість надано інформацію щодо конкретних товарів, що постачались на підставі договору №18 від 01.09.2023. Також в наданій довідці відсутнє зазначення предмету договору. 2. Відповідно до п. 14.2 Оголошення, Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнену цінову пропозицію згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. При цьому у складі пропозицій Учасник надав цінову пропозицію, що вимагається п. 14.2., в якій не зазначено банківські реквізити (рахунок, назва банку) Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) або прізвища та ініціалів контактної особи контрагента, контактний номер телефону; номер та дата укладення договору; предмет договору; рік виконання договору. 2. Цінову пропозицію заповнену згідно з формою, що викладена в додатку №1 до цього Оголошення. Уповноважена особа Ольга Овчаренко

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-05-25, 11:27:02
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-12-007807-a-b1
Номер договору:
264-25
Дата підписання договору:
02-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 02-06-2025 по 31-12-2025
1 180 000 UAH
Ціна договору
1 180 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ВОЙТАШЕВСЬКА КАТЕРИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 180 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 300 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-05-2025, 20:57:30
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Витяг_з_ЄДР_Губанова_І_П_завірена_копія.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг_з_ЄДР_Губанова_І_П_завірена_копія.pdf.(1).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг_з_ЄДР_Губанова_І_П_завірена_копія.pdf.(2).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Завірена_копія_Банківська Ліцензія_Губанова_І_П.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Завірена_копія_Банківська Ліцензія_Губанова_І_П.pdf.(1).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Завірена_копія_Банківська Ліцензія_Губанова_І_П.pdf.(2).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
2090_ФОП_ВОЙТАШЕВСЬКА_К_І_Гарантія_20_05_2025.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
2090_ФОП_ВОЙТАШЕВСЬКА_К_І_Гарантія_20_05_2025.pdf.(1).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
2090_ФОП_ВОЙТАШЕВСЬКА_К_І_Гарантія_20_05_2025.pdf.(2).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність_завірена копія_Губанова_І_П.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність_завірена копія_Губанова_І_П.pdf.(1).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність_завірена копія_Губанова_І_П.pdf.(2).p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Лист згода обробка персональних даних Руда В.О..pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
лист-згода персональні дані Губанова І.П..pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Деркач Людмила Іванівна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 340 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Виробник товару, що пропонується до постачання - ТОВ «СЕНС`СМАРТ» (ЄДРПОУ 38494841)
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-05-2025, 21:52:54
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Гарантія від банку.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-05-2025, 14:00:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-05-2025, 14:00:52
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-05-2025, 14:00:52
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Кашкет польовий (кепі бойове) тип 4/клас 7
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-05-2025, 14:00:52
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 14 500,00 грн. (чотирнадцять тисяч п'ятсот гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ