Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 520 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 645,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кизенко Юлія |
| Телефон: | 380979702137 |
| E-mail: | y.kyzenko@uhe.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ", (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Мішки для сміття для філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-05-02-004678-a) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Пункт 1.3. Таблиці №3 Продовження додатка №1 тендерної документації, 2.Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1.Учасником процедури закупівлі надано Лист-згода керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», але рік вказаний 2024.2.Учасник процедури закупівлі наклав на тендерну пропозицію в цілому удосконалений електронний підпис (УЕП), проте замовник в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагав накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Учасник процедури закупівлі повинен завантажити Лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», за формою наведеною в тендерній документації. 2.Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому, як того вимагав замовник в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.