Закупівлю оголошено - 30-04-2025, 12:09. Дата останніх змін - 28-05-2025, 09:42

Нитки армовані поліефірні, нитки мішкозашивні

Нитки армовані поліефірні, нитки мішкозашивні... Державна закупівля - UA-2025-04-30-004482-a Нитки армовані поліефірні, нитки мішкозашивні від замовника Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) від 4/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-30-004482-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 12:09
по 06-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-05-2025, 00:00
по 08-05-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-05-2025, 13:49
по 09-05-2025, 14:12

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
225570
225 570 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 255,70 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
ЄДРПОУ:08803566 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир Остапюк
Телефон:+380678070630
E-mail:zakupki3007@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Нитки армовані поліефірні, нит ...
225 570 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-05-2025, 13:49
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Армовані (штапельні) поліефірні нитки (бобіна 2 500 м)

1 152
штука
80700 Україна Львівська область м. Золочів
по 30-08-2025
19440000-2
Синтетичні нитки та пряжа


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Армовані поліефірні нитки (бобіна 2 500 м)

2 496
штука
80700 Україна Львівська область м. Золочів
по 30-08-2025
19440000-2
Синтетичні нитки та пряжа


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Нитки 12S/4 мішкозашивні PER1 (білі 960 м)

10
штука
80700 Україна Львівська область м. Золочів
по 30-08-2025
19440000-2
Синтетичні нитки та пряжа


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:09:59
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:09:59
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 12:09:59
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції

              Кваліфікація Учасників

              Інформація про Переможця
              Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
              Рішення підписано
              Ім'я:
              ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ"   Досьє YouControl
              Строк розгляду пропозиції:
              з 15-05-2025 по 23-05-2025
              Статус:
              учасник виграв закупівлю
              Контактна інформація:
              Україна, Полтавська область, місто Горішні Плавні, вул.Молодіжна ,буд.21/6, 39803, Колотова Світлана Василівна
              Остаточна пропозиція:
              215 000 UAH, з ПДВ
              Первинна пропозиція:
              225 570 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:
              Дата акцепта:
              20-05-2025, 10:43

              Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

              Дата публікації: 19-05-25, 10:00:07
              24

              Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. Під час розгляду пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-04-30-004482-a за предметом «Нитки армовані поліефірні, нитки мішкозашивні» в кількості: - Армовані (штапельні) поліефірні нитки (бобіна 2 500 м) – 1 152 шт.; - Армовані поліефірні нитки (бобіна 2 500 м) – 2 496 шт.; - Нитки 12S/4 мішкозашивні PER1 (білі 960 м) - 10 шт. По коду ДК 021:2015: 19440000-2 «Синтетичні нитки та пряжа» було виявлено невідповідність у наданих документах учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ», а саме: 1. Відповідно до п 19.21 Розділу 18 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Замовником вимагалося: надати довідку у довільній формі із підтвердження відсутності таких підстав/обставин: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) пропозиція подана учасником закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; 12) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 13) учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У разі виявлення невідповідності щодо цього пункту в пропозиції учасника пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону. В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a зазначений документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a – ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 2. Відповідно до абзацу 7, п. 2, Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Замовником вимагалося: У разі, якщо інтереси учасника щодо підпису документів пропозиції та/або договору представляє не керівник підприємства, який зазначений у Єдиному державному реєстрі, а уповноважена ним особа, яку уповноважено під час проведення відбору підписувати документи пропозиції та/або договору, то повноваження щодо підпису документів учасника підтверджується: 1) Оригіналом або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 довіреності (доручення) на право підпису документів, засвідчення копій документів пропозиції та державного контракту (у випадку підписання документів, засвідчення копій документів пропозиції та державного контракту не керівником підприємства, зазначеним у Єдиному державному реєстрі, а іншою особою). В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a зазначений документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a – ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. На підставі вищезазначених невідповідностей у наданих документах учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ». Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-04-30-004482-a – ТОВ «ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШАРМЕ» вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.

              Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-05-25, 10:00:07
              Договір
              Договір опубліковано
              Системний номер договору:
              UA-2025-04-30-004482-a-c1
              Номер договору:
              348/РС/ЗФ
              Дата підписання договору:
              27-05-2025, 09:37
              Строк дії договору:
              з 27-05-2025 по 31-12-2025
              214 999,80 UAH
              Ціна договору
              179 166,50 UAH
              Ціна договору без ПДВ
              Інформація про Учасника
              Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
              Рішення підписано
              Ім'я:
              ТОВ "Захисник України+"   Досьє YouControl
              Строк розгляду пропозиції:
              з 09-05-2025 по 17-05-2025
              Статус:
              кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
              Причина дискваліфікації:
              Контактна інформація:
              Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, село Шевченки Мачухівська ТГ вул. Шевченка Тараса будинок 33, 37944, Ігор Порохняч
              Остаточна пропозиція:
              214 900 UAH, з ПДВ
              Первинна пропозиція:
              220 080 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:

              Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

              Дата публікації: 13-05-25, 14:48:53
              24

              Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. Під час розгляду пропозиції ТОВ «Захисник України+» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-04-30-004482-a за предметом «Нитки армовані поліефірні, нитки мішкозашивні» в кількості: - Армовані (штапельні) поліефірні нитки (бобіна 2 500 м) – 1 152 шт.; - Армовані поліефірні нитки (бобіна 2 500 м) – 2 496 шт.; - Нитки 12S/4 мішкозашивні PER1 (білі 960 м) - 10 шт. По коду ДК 021:2015 : 19440000-2 «Синтетичні нитки та пряжа» було виявлено невідповідність у наданих документах учасника ТОВ «Захисник України+», а саме: 1. Відповідно до п 9 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Замовником вимагалося: надати Достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі, якщо провадження виду господарської діяльності Учасника не підлягає ліцензуванню або не потребує отримання документа дозвільного характеру, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «Захисник України+» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a зазначений документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a – ТОВ «Захисник України+» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 2. Відповідно до п 17 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Замовником вимагалося: надати Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «Захисник України+» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a зазначений документ відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a – ТОВ «Захисник України+» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 3. Відповідно до п 18 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Замовником вимагалося: Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід П. І. Б Посада загальний стаж роботи освіта До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «Захисник України+» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Учасник надав довідку згідно із таблицею 1. Документи що вимагалися до довідки відсутній. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a – ТОВ «Захисник України+» потрібно завантажити дані документи на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 4. Відповідно до п 18 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Замовником вимагалося: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК або за предметом закупівлі. 2. Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів), зазначеного(них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - накладні (або акти приймання-передачі товару); - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «Захисник України+» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a відсутній оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a – ТОВ «Захисник України+» потрібно завантажити даний документ на електронний майданчик my.zakupivli.pro. 5. Відповідно до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-04-30-004482-a Замовником вимагалося: На підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді наступних документів: 1. *Протокол досліджень (випробувань) на відповідність технічній специфікації №13 від 19.06.2023. Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2024 року. * У разі, якщо замовником в протоколах зазначений не Учасник спрощеної закупівлі, тоді він повинен надати лист-дозвіл від замовника, вказаного в протоколах, на використання їх із зазначенням обґрунтувань. 2. Сертифікати якості (виробників) або сертифікати відповідності, або висновок СЕС*, або висновки НСЕЕ на відповідність санітарному законодавству. *Якщо висновок СЕС виданий після втрати чинності Законом України 1994 року «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», а саме з 02 жовтня 2023 року, то разом з висновком СЕС необхідно надати роз’яснення відповідно до яких нормативно-правових актів він виданий. В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «Захисник України+» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a, Учасник надав лист-гарантію що даним листом Учасник підтверджує, що з поставкою товару будуть надані: 1. Протоколи досліджень (випробувань) на відповідність технічній специфікації №13 від 19.06.2023 та ТС А01XJ.31137-063:2018 (01) відповідно; та 2. Сертифікати якості (виробників) або сертифікати відповідності, або висновок СЕС*, або висновки НСЕЕ на відповідність санітарному законодавству. На підставі вище зазначеного Замовником чітко зазначено що для підтвердження відповідності товару вимогам оголошення, учасник надає замовнику у складі пропозиції скановані оригінали в кольоровому вигляді вищевказаний перелік документів. У зв’язку із вказаним Учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a, ТОВ «Захисник України+» необхідно надати та завантажити даний перелік документів на електронний майданчик my.zakupivli.pro для підтвердження відповідності товару вимогам Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. 6. Відповідно до наданого Учасником ТОВ «Захисник України+» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a, Гарантійного листа щодо надання документів у якому учасник гарантує надати з поставкою товару копію ліцензії від виробника, та сертифікати якості, реєстраційні посвідчення на товар. Задля уникнення порушень вимог Закону та підтвердження відповідності товару що пропонується Учасником відповідно до вимог Замовника, учаснику закупівлі UA-2025-04-30-004482-a, ТОВ «Захисник України+» потрібно завантажити відповідні документи на електронний майданчик my.zakupivli.pro. На підставі вищезазначених невідповідностей у наданих документах учасника ТОВ «Захисник України+». Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-04-30-004368-a – ТОВ «Захисник України+» вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.

              Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-05-25, 14:48:53

              Пропозиції Учасників

              Пропозицію подав:
              ТОВ "Захисник України+"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              214 900 UAH, з ПДВ
              Первинна пропозиція:
              220 080 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              08-05-2025, 08:38:30
              Документи:
              Тип документа:

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              Пропозицію подав:
              ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              215 000 UAH, з ПДВ
              Первинна пропозиція:
              225 570 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              07-05-2025, 18:47:04
              Документи:
              Тип документа:

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 13:09:23
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ