Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 221 876 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 218,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
| ЄДРПОУ: | 45246390 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Якимчук Марина Олегівна |
| Телефон: | 380444652642 |
| E-mail: | yakymchuk.m.o@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1 |
4 |
У зв’язку з детальним розглядом відповідності інформації та документів, наданих учасником ПП «Будкомплекс» у складі тендерної пропозиції, вимогам тендерної документації в частині технічних, якісних, кількісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, а також великим обсягом закупівель та приймаючи до уваги те, що строк розгляду тендерної пропозиції учасника на закупівлю: Плащі та напівплащі прогумовані – ДК 021:2015 – 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (номер оголошення в ЦБД UA-2025-04-28-006002-a) спливає 13.05.2025 р. та відповідно до службової записки відділу матеріально-технічного забезпечення від 12.05.2025 № ППК-15/239н вирішила продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Шановний учаснику! 1. Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) та документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). В складі Вашої тендерної пропозиції є договір № П/HX-24817/HЮ від 08.11.2024 p., але разом з ним надані акти прийому-передачі товару № 62 та № 63, в яких за договором від 18 листопада 2024 року № П/HX-24817/HЮ, що не відповідає наданому договору. Потрібно усунути дану невідповідність шляхом завантаження в електронну систему акти прийому-передачі товару саме до договору № П/HX-24817/HЮ від 08.11.2024 p. Також в складі Вашої тендерної пропозиції є договір № ДОН/НХ-24148/НЮ від 03.09.2024 р. та до нього надана додаткова угода № 1 від 18.12.2024 р., але до додаткової угоди не надано документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Потрібно усунути дану невідповідність шляхом завантаження в електронну систему документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.