Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 359 478 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 797,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Пристолична сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04527520 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гольоса Юлія Олександрівна |
| Телефон: | +380459535164 |
| E-mail: | zakupka_rada@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08325, Україна, Київська область,село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
2 |
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Златковська Алла Володимирівна у процедурі закупівлі за предметом: «Тактичні літні кросівки (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –18820000-3 Спортивне взуття)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-012672-a, було виявлено наступні невідповідності: 1. Довідка про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не містить посилання на публічне розміщення інформації про аналогічні договори, які зазначені у довідці. 2. У складі тендерної пропозиції відсутній лист-погодження з проектом договору. 3. У складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі), а саме: для фізичних осіб-підприємців – свідоцтво про державну реєстрації. Фізичної особи-підприємця та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Додаток 1 до тендерної документації/Додаток 5 до тендерної документації. 2. Пункт 1 Розділ 3/Додаток 5 до тендерної документації. 3. Пункт 1 Розділ 3/Додаток 5 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка з інформацією про виконання аналогічних предмету закупівлі договорів, що містить посилання на публічне розміщення інформації про договори. 2. Лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами (складається учасником в довільній формі). 3. Документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі), а саме: для фізичних осіб-підприємців – свідоцтво про державну реєстрації. Фізичної особи-підприємця та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.