| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 566 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 834 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 107 004 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0710 |
| ЄДРПОУ: | 33148732 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гетьман Матвій Валерійович |
| Телефон: | 380677749174 |
| E-mail: | 0710tender@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
При розгляді та оцінки документів цінової ТОВ "Тисхутролюкс" на відповідність вимогам оголошення, було виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням, а саме: Копію сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимога ДСТУ ISO 9001:2015, який чинний до 07.07.2024р
Військова частина Т0710, повідомляє Вас, що при поданні документів пропозиції на закупівлю товару Код 18440000-5 – капелюхи та головні убори (18443300-9 - Панама літня польова з тканини тип 4, клас 7 відповідно до TC A01X3.00893-491:2023 (01)) Державним замовником виявлено невідповідності в документах, що подані постачальником та подання яких вимагалось оголошенням. Номер закупівлі в електронній системі: UA-2025-04-05-000455-a. Вимагаємо усунути недоліки, протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Перелік виявлених невідповідностей: 1.Постачальником не надано: довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом – Код 18440000-5 – Капелюхи та головні убори, (18443300-9 - Панама літня польова з тканини тип 4, клас 7 відповідно до TC A01X3.00893-491:2023 (01) у 2023, 2024, загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору), передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про: – обсяг поставки товару (у кількісному виразі), – замовника (найменування, адреса та контактний телефон), – стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію(ї) сканованого в кольорову вигляді вказаного(их) договору(ів) з ідентичним предметом закупівлі та документ що підтверджує його(їх) виконання (з усіма додатками, додатковими угодами та специфікаціями цього договору(ів): копію відгуку від замовника(ів) з яким укладався договір із зазначенням дати та номеру договорів та інформації про належне виконання договору (стосовно якості та строків), а також відгук повинен містити дату та номер вихідного номеру та дати реєстрації у контрагента даного листа 2. У разі, якщо Учасник є виробником запропонованого на дану закупівлю товару: – лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару; 3.1. Якщо учасник не є виробником продукції або пропонує до постачання продукцію інших виробників надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або дилером/дистриб 'ютором/представником виробника тощо: • договір з виробником або дилером/дистрибʼютором/представником виробника тощо; або • сертифікат дилера/дистрибʼютора/представника: або • лист виробника дилера/дистрибʼютора/представника виробника про представництво його інтересів учасником. або • інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції. 3. Постачальником надається довідка про наявність матеріально-технічної бази, серед обладнання для забезпечення постійної роботи підприємства та уникнення затримки поставок через відсутність електроенергії обов’язково має бути джерело безперебійного живлення (генератор), замовнику надається можливість перевірки матеріально-технічної бази учасника (виробника) – надати лист- гарантію за підписом керівника. У разі відсутності генератора надати гарантійний лист про те що відключення електроенергії, яке можливо буде відбуватись під час виконання договору жодним чином не буде впливати на терміни поставки та якість предмета закупівлі. 4. Постачальником надано копію сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимога ДСТУ ISO 9001:2015 але він не є акредитованим. 5. Постачальником не надано лист-згода щодо перевірки Замовником матеріально технічної бази та умов виконання договору, в разі визначення його переможцем спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.