Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 550 938,85 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 754,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР "КИЇВ МОДЕРН-БАЛЕТ" |
| ЄДРПОУ: | 41835558 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Петренко Олександра |
| Телефон: | 380957315224 |
| E-mail: | kmbtheatre@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ МЕЖИГІРСЬКА, будинок 2 |
4 |
Комунальний заклад «Театрально-видовищний заклад культури «Академічний театр «Київ Модерн-балет» ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «08» квітня 2025 р. № 13 м. Київ Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2012 № 922-VII (Далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Далі – Особливості), на підставі Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом КЗ ТВЗК «Київ Модерн-балет» від 16.08.2023р. № 35-ОД, Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Бурдейна Вікторія Іванівна (ЄДРПОУ 2851404942) у відкритих торгах на закупівлю «Послуги з пошиття театрально-сценічного одягу (костюми до балету «На прекрасному блакитному Дунаї») (згідно ДК 021:2015 код CPV «18230000-0 – Верхній одяг різний»), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-31-000513-a, згідно з Особливостями та Закону на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду 1 питання порядку денного: 08 квітня 2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій до процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з пошиття театрально-сценічного одягу (костюми до балету «На прекрасному блакитному Дунаї») (згідно ДК 021:2015 код CPV «18230000-0 – Верхній одяг різний»), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-31-000513-a (далі – Закупівля). При проведенні відкритих торгів тендерну пропозицію надав лише один учасник – ФОП Бурдейна Вікторія Іванівна (ЄДРПОУ 2851404942) (далі — Учасник), остаточна цінова пропозиція якого – 540 700,00 грн. без ПДВ. Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання тендерних пропозицій, визначених Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частини третьої та четвертої статті 28 Закону. Розгляд такої тендерної пропозиції здійснюються відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено відсутність наступної інформації та/або документів, подання яких передбачалося тендерною документацією: Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник, у складі тендерної пропозиції повинен був надати: 1. статут учасника (діюча редакція) та опис*, або опис* (у разі проведення реєстраційної дії щодо статуту після 01.01.2016), або інший установчий документ учасника (за наявності). * опис документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту. У разі, якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надати рішення учасників товариства (загальних зборів або іншого уповноваженого органу учасника), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Для фізичних осіб-підприємців – витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. документ (-и), що підтверджує повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Учасники-фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).. Відповідно до вимог тендерної документації, у разі неможливості надати, хоча б одного з документів визначених в документації, учасник мав надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які б містили обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. Вищезазначені документи не були надані Учасником. Під час розгляду 2 питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником, ФОП Бурдейна Вікторія Іванівна, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 5 (п’ять) робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.04.2025 року, 00:00. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 08.04.2025 року. Враховуючи вищевикладене, Уповноважена особа: ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бурдейна Вікторія Іванівна (ЄДРПОУ 2851404942) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей Учасником процедури закупівлі, у порядку та строки, визначені законодавством. Уповноважена особа Петренко О.С.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.