Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 645 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 456 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Рівненська обласна державна адміністрація |
| ЄДРПОУ: | 13986712 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.rv.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ігор Богомазюк |
| Телефон: | +380972353187 |
| E-mail: | bigor@rv.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, , МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
3 |
1. Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про досвід укладання одного аналогічного договору у 2025 році, тоді як у додатку 2 до тендерної документації розміщена вимога щодо подачі довідка, складена у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору за 2024 рік із зазначенням повної назви замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі. Учасник повинен подати: - довідку, складена у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору за 2024 рік із зазначенням повної назви замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі; - сканований оригінал або завірена копія договору з додатками (якщо такі зазначені у договорі та є його невід’ємною частиною) аналогічний предмету закупівлі; - сканований оригінал або завірена копія відповідної накладної, що підтверджує повне виконання наданого аналогічного договору. 2. До довідка, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід учасником не додано один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи) як вимагається у Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати: один з документів, підтверджуючого наявність працівників, відповідно до наданої довідки (накази про прийняття на роботу, копії договорів, контрактів між працівником та роботодавцем, або інші документи. 3. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази подана учасником містить лише інформацію про приміщення та транспортний засіб. У довідці відсутня інформація про обладнання та про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації. Учасник повинен подати: Довідку в довільній формі про наявність обладнання ( інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання.) та інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи. 4. Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен подати довідку з обслуговуючого банку учасника/уповноваженої особи учасника про відсутність (наявність) у Учасника простроченої заборгованості за кредитами, дійсну на дату розкриття пропозицій (або довідок, у разі відкриття рахунків у декількох банках). 5. - Вих. No34 від 28.03.2025р. Гарантійний лист Учасника, яким встановлено що гарантійний термін на товар складає 12 місяців з дати поставки товару. Згідно додатку 6 до тендерної документації гарантійний термін на товар 18 місяців. Учасник повинен подати лист згідно вимог тендерної документації.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.