| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 61 980 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 619 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 1 859 400 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 25574423 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ngu.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Коваленко Тетяна Анатоліївна |
| Телефон: | 0444624862 |
| E-mail: | smarttender3078@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасником у складі пропозиції завантажено витяг з реєстру платників податку на додану вартість у формі електронного документу без накладеного КЕП або фізичного підпису та печатки. Пункт 5 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал в кольоровому вигляді або належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 Витягу з реєстру платників податків на додану вартість). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, витяг з реєстру платників податку на додану вартість у формі електронного документу з фізичним підписом та печаткою або якщо документ надається у формі електронного документу на нього повинен бути накладений КЕП. 2. Учасником у складі не завантажено довідку в довільній формі про наявність обладнання, яке Учасник використовує для ведення господарської діяльності та документи, що підтверджують його наявність. Пункти 15 та 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням правової підстави володіння/користування та документи, що підтверджують його наявність. 3. Учасником у складі пропозиції завантажено Договори суборенди складського приміщення № 413 та № 414, а також акти прийому об’єкту до зазначених договорів у формі електронних документів без накладеного КЕП або фізичного підпису та печатки, таким чином неможливо перевірити підписи на сайті Центрального засвідчувального органу. Пункт 16.2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Вимоги до оформлення пропозиції Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, договори суборенди складського приміщення № 413 та № 414, а також акти прийому об’єкту до зазначених договорів у формі електронних документів із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа).. 4. Учасником у складі пропозиції не завантажено сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1, а також документів на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. Пункт 17 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1 та документів на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1 пункту 17 Додатку 1 до Оголошення, а також документи (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) на кожного працівника зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником. 5. Учасником у складі пропозиції завантажено фінансову звітність малого підприємства у формі електронного документа без накладеного КЕП або фізичного підпису та печатки. Пункт 19 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копія Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2024 рік або за останній звітній період. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, фінансову звітність малого підприємства з фізичним підписом та печаткою або якщо документ надається у формі електронного документу на нього повинен бути накладений КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.