Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2025, 00:00
Пакети для сміття
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 181 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 906 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
| ЄДРПОУ: | 13974620 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Пилипака |
| Телефон: | +380972122362 |
| E-mail: | rsheu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Зважаючи на те, що при оголошенні закупівлі було неправильно визначено кількісні характеристики Товару, що не може бути виправлено без відміни процедури «відкритих торгів», ВИРІШИВ: 1. Відмінити торги на закупівлю товару за ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-01-000256-а
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 17-03-2025, 11:14 по 28-03-2025, 00:00
Документи:
Шановний учасник ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ" При вивченні Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено невідповідності в документах, що подані Вами у складі Тендерної пропозиції для участі у закупівлі товару за ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-01-000256-а. Так, у складі тендерної пропозиції Учасника, всупереч вимогам Додатку 4 Тендерної документації на закупівлю товару за ДК 021:2015: 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-01-000256-а відсутні документи, передбачені п. 9 цього Додатку, а саме: - лист на фірмовому бланку Учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому Учасник повідомляє про залучення субпідрядних організацій. Зважаючи на вище викладене, у порядку п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» просимо Вас у передбачений Законом термін усунути зазначені невідповідності в електронній системі закупівель та належним чином подати зазначені вище документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.