Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 98 416,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 984,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 953 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 03328497 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ямпольська |
| Телефон: | +380487175467 |
| E-mail: | viktoriia_yam@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65007, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
1 |
У зв’язку з виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "Пластмас" ТОВ "ТД Пластмас-Прилуки" (код – 32512498) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
1. Відповідно до вимог тендерної документації та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, Тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник має підписати свою Тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме: кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Відповідно до умов Тендерної документації учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 2953,00 грн за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 16/2600/6235/2025 від 04 березня 2025 року, що видана АБ «ПІВДЕННИЙ» в інформації щодо гаранта та принципала не вказано категорії, бенефіціара – невірно указано категорію. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію із врахуванням вимог Додатку 3 до Тендерної документації. 3. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Учасник надає проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником було надано проєкт договору, в якому вказав не всю інформацію, а саме: в проекті договору у Додатку 1 до договору не вказано код УКД ЗЕД. У додатку 2 до договору відсутні коди ЄДРПОУ виробника товару. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити проєкт договору із врахуванням вимог Додатку 3 та Додатку 2 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.