Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 167 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 670 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
| ЄДРПОУ: | 04013583 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Присяжнюк Олег |
| Телефон: | 380442246566 |
| E-mail: | olegpri@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вулиця Гончара Олеся, будинок 84 |
6 |
Відповідно до П. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тендерна документація Замовника містить такі вимоги: 1. Згідно пункту 3.7. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати: Лист-згоду з кожним пунктом проєкту договору про закупівлю, який наведений у Додатку №4 до цієї тендерної документації за наступною формою: «Лист-згода з проєктом договору[Найменування учасника] ознайомився з проєктом договору та порядком змін умов договору, що наведені у Додатку № 4 тендерної документації закупівлі № [номер закупівлі у системі «Prozorro»] та погоджується укласти договір у наведеній редакції, запропонованій замовником, та зобов’язується виконати такий договір.» та підписаний проєкт Договору 2.Згідно пункту 3.16. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати: «сертифікати якості або обґрунтування їх відсутності».3.4. Відповідно до пункту 6 Додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Гарантійний лист щодо можливості поставки Товару протягом 10(десяти) робочих днів з моменту отримання заявки, наданої через засоби електронного зв’язку (електронна пошта, месенджер, тощо) або іншим зручним способом». Просимо усунути виявлені невідповідності та надати вищезгадані документи відповідно до законодавства.
Відповідно до П. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тендерна документація Замовника містить такі вимоги: 1. Згідно пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (частини 2 статті 16 Закону), Додатку 1 до Тендерної документаці Учасник повинен надати: сканкопія із зазначених в довідці аналогічних договорів (договір надається з усіма додатками) та сканкопія акту(ів) прийому-передачі або іншого(их) документу(ів), що підтверджують інформацію про виконання такого договору в повному обсязі. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає товару, що закуповується.. Просимо усунути виявлені невідповідності відповідно до законодавства. 2. Згідно пункту 3.2. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати: Учасник повинен надати: Документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). 3.Згідно підпункту 3 пункту 3.9. Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати: «Інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в тендерній документації) згідно Додатку №3 до тендерної документації». Просимо надати відповідні документи на тканини, з якої виготовлена запропонована Вами продукція.4. Відповідно до пункту 6 Додаток №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Гарантійний лист щодо можливості поставки Товару протягом 10(десяти) робочих днів з моменту отримання заявки, наданої через засоби електронного зв’язку (електронна пошта, месенджер, тощо) або іншим зручним способом».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.