Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
| Контактна особа: | Дар'я ЯРОВА |
| Телефон: | +380472395598 |
| E-mail: | d.yarova@cherkasyoblenergo.com |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
3 |
У зв’язку з навантаженням по одночасним розкриттям тендерних пропозицій по декільком процедурам закупівель, та значною кількістю документів у даній закупівлі необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАЛТЕКС». Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції згідно процедури відкритих торгів за щодо закупівлі: «Захисне взуття (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18830000-6 – Захисне взуття», що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: «Захисне взуття (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18830000-6 – Захисне взуття)», учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАЛТЕКС» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1.Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» та відповідно до Додатку 1_цінова пропозиція до тендерної документації передбачено: Форма цінової пропозиції: подається учасником/переможцем процедури закупівлі у вигляді, наведеному нижче на фірмовому бланку (в разі його наявності); Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми; заповнення усіх пунктів даного додатку є обов’язковим. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «2 Цінова пропозиція.docx» та «2 Цінова пропозиція.docx.p7s», в яких Учасник відступив від заповнення даної форми, а саме: п.1 «Найменування, у томі числі скорочене, Учасника згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формуван» та п.2 «Юридична згідно Єдиного державного реєстру та поштова адреса Учасника» не відповідає ЄДР. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати: «Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).» 2. Відповідно до підпункту 7.4. пункту 7. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.4. Заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи «Проект договору.docx» та «Проект договору.pdf», в яких не заповнений п.13.1 Розділу 13 ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)*. Ціна Договору учасником зазначається у відповідності до тендерної пропозиції учасника. 3. Відповідно до підпункту 7.1. пункту 7. Розділу І. «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: «7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку.». Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано документ «6 Відомості про учасника.pdf», зміст якої не відповідає ЄДР, а саме: повна та скорочена назва учасника та юридична та поштова адреса зазначена не відповідно до ЄДР. Отже, у зв’язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.