Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 696 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 960 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3017 |
| ЄДРПОУ: | 39309315 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Альошина |
| Телефон: | +380634635412 |
| E-mail: | o.alyoshina@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
1. Відповідно п. 2 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Скановані оригінали в кольоровому вигляді або засвідчені Учасником копії Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на преформу, кришку та ручку.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано скановані оригінали в кольоровому вигляді Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кришку та ручку. Сканований оригінал в кольоровому вигляді або засвідчена Учасником копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на преформу у складі пропозиції відсутній. 2. Відповідно п. 3 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику. Зазначений Договір має бути чинним не менш ніж до 31.12.2025 року.». Учасником на виконання цієї вимоги надана довідка з переліком спеціалізованих напівпричепів н/пр фургонів – рефрижераторів без зазначення їх моделі та тягачів до них. Також Учасником, був наданий сканований оригінал в кольоровому вигляді Договору надання послуг перевезення від 06.01.2025 № 06/01/25-1 без Додатку 1, який є невід’ємною частиною вказаного Договору. 3. Відповідно п. 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий акредитованою установою, на ім’я Учасника або Виробника, діючий на момент подання та Звіт за результатами останнього аудиту.». В складі пропозиції відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді (або нотаріально завірена копія) звіту за результатами останнього аудиту. 4. Відповідно п. 17 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Заповнений зі сторони Учасника Проєкт договору з додаткам із зазначенням ціни договору, підписаного та скріпленого печаткою (за наявності) Учасника відповідно до Додатку 4.». Учасником на виконання цієї вимоги наданий не в повній мірі заповнений зі сторони Учасника Проєкт договору. 5. Відповідно п. 21 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «На виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку 5. За результатом завершення електронного аукціону, розгляду пропозиції Учасника, в разі визначення його переможцем закупівлі, останній має надати Розрахунок ціни товару з урахуванням остаточної цінової пропозиції за результатами електронного аукціону.». Учасником на виконання цієї вимоги не надано жодного документу. 6. Відповідно п. 22 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які передбачено у Оголошенні (подається Учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить пропозиція).». У складі пропозиції відсутній складений у довільній формі лист-згода на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» на Красулю О.В., персональні дані якої містить пропозиція. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.