Закупівлю оголошено - 17-02-2025, 10:25. Дата останніх змін - 17-03-2025, 09:54

Панама літня польова (тип 4/клас 7)

Панама літня польова (тип 4/клас 7)... Державна закупівля - UA-2025-02-17-002211-a Панама літня польова (тип 4/клас 7) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 2/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-17-002211-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 10:25
по 21-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 00:00
по 28-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-02-2025, 13:59
по 28-02-2025, 14:28

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1050000
1 050 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:10 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:10 500 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Овчаренко Ольга Леонідівна
Телефон:380445276660
E-mail:OOvcharenko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Панама літня польова (тип 4/кл ...
1 050 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-02-2025, 13:59
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Панама літня польова (тип 4/клас 7)

5 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 30-04-2025
18440000-5
Капелюхи та головні убори


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Тисхутролюкс"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-02-2025 по 08-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, м.Тисмениця, Вул. Вербова 9, 77401, Ігор Самуляк
Остаточна пропозиція:
799 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
835 200 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-03-2025, 12:38

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-03-25, 11:40:45
24

04.03.2025 р. ТОВ «Тисхутролюкс» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Тисхутролюкс» на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 18440000-5 «Капелюхи та головні убори» (Панама літня польова (тип 4/клас 7), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-17-002211-a. 04 березня 2025 під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 14.1.1. Оголошення, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові (за наявності) або прізвища та ініціалів, посади, загального досвіду роботи (у роках). При цьому у складі пропозицій Учасник надав довідку, що вимагається п. 14.1.1. Оголошення, та в якій зазначено досвід роботи на займаній посаді, а не загальний досвід роботи (у роках) як вимагається Оголошенням. 2. Відповідно до п. 14.1.2. Оголошення, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.2.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно п. 14.1.2. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати: копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.2.1. п. 14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). При цьому відповідно до 14.1.2.3. Оголошення, Аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 18440000-5: «Капелюхи та головні убори» або за назвою предмета закупівлі. Проте у складі пропозицій Учасник надав договір відмінний від договору, інформація про який зазначена в довідці, що вимагається п. 14.1.2.2. Оголошення. Також в наданому договорі відсутня вказівка коду ДК і визначено предмет договору, що не відповідає предмету закупівлі. 3. Відповідно до п. 14.4.4. Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає наступні документи: Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. При цьому у складі пропозицій Учасник надав довідку, що вимагається п. 14.4.4., в якій зазначено місцезнаходження, що не відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові (за наявності) або прізвища та ініціалів, посади, загального досвіду роботи (у роках). 2. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) або прізвище та ініціали контактної особи контрагента, контактний номер телефону; номер та дата укладення договору; предмет договору; рік виконання договору. 3. Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.2.1. п. 14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). 4. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Уповноважена особа Ольга Овчаренко

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-03-25, 11:40:45
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-17-002211-a-c1
Номер договору:
90-25
Дата підписання договору:
13-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 13-03-2025 по 31-12-2025
799 500 UAH
Ціна договору
666 250 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Тисхутролюкс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
799 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
835 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-02-2025, 19:01:00
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Деркач Людмила Іванівна"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
800 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
850 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Виробник - ФОП Крючков Богдан Володимирович (ЄДРПОУ 3790207517)
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-02-2025, 21:39:11
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
945 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
945 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
27-02-2025, 15:12:10
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-02-2025, 10:26:25
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:08:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 10:25:45
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:07:20
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 12:07:20
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Панама літня польова (тип 4/клас 7)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю не Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 10 500,00 грн. (десять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-02-2025, 10:25:45
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ