Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 760 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
| ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ДЕХТЯРЕНКО Марина Артурасівна |
| Телефон: | 380671219047 |
| E-mail: | MADekhtiarenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Житомирська область,Житомир, ***** |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей: Учасник не надав: - Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно пп.5.3. п. 5 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації. - Лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечним (інформація надається в довільній формі) відповідно до пп. 5.11. п 5. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав: Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник надав накладений на тендерну пропозицію Удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації. Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Для усунення зазначеної невідповідності, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону, Учаснику необхідно протягом 24 годин надати Витяг/Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Лист або інший документ, підтверджуючий, що товар є екологічно безпечним (інформація надається в довільній формі) та тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана саме кваліфікованим електронним підписом (КЕП), відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Учасник надав: Аналогічний договір №150224 від 15.02.2024 року з ТОВ «СВІТЛИЦЯ ГРУП» на закупівлю Рукавиць зварювальника за кодом ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу, на загальну вартість договору 15 000,00 грн. та видаткову накладну №25 від 25 лютого 2024 року на загальну суму 15 000,00 грн. з ПДВ, відповідно до вимог п.1 пп.1.1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, однак на вищезазначеній накладній зазначено інший номер договору та дата укладення договору , а саме - «Договір: Договір №201023 від 20.10.2023 р.», що не відповідає номеру та даті аналогічного договору наданого Учасником в тендерній пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності, згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону, Учаснику необхідно протягом 24 годин надати видаткову накладну (або акт прийому-передачі, тощо), що підтверджує виконання договору з вірно зазначеними даними аналогічного договору. Або надати іншу копію аналогічного договору у повному обсязі (з усіма додатками та специфікаціями до договору, додатковими угодами) та копії/ю документів/а на підтвердження виконання даного договору (накладна/акт прийому-передачі тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.