Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 239 196,24 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 195,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 05496780 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Бойко |
| Телефон: | +380444607428 |
| E-mail: | tenderkmpb2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04074, Україна, Київська область,м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
3 |
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 05.05.2025 року
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.2. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "1.2. Для підтвердження підстав володіння та/або користування складським приміщенням зазначеними у довідці про наявність складських приміщень та автотранспорту Учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди складських приміщень чинні до 31.12.2025 року (або більше), або договори суборенди складських приміщень чинні до 31.12.2025 року (або більше), або договори про надання послуг чинні до 31.12.2025 року (або більше) тощо, які підтверджують наявність складських приміщень зазначених у довідці. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, мають бути засвідчені нотаріально." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження даної вимоги надає Договір оренди нежитлового приміщення № 010424/Б від «11» квітня 2024 року. Відповідно до Розділу 6 «Строк оренди та дія договору, внесення змін і доповнень до договору» підпункту 6.2. даний договір діє протягом 12 (дванадцяти) місяців з моменту передачі Орендарю Приміщення за актом приймання-передачі. Тобто даний договір діє з 01.04.2024 року по 01.04.2025 рік, що не відповідає умовам Тендерної документації Також відповідно до підпункту 6.3 Розділу 6 «Строк оренди та дія договору, внесення змін і доповнень до договору» Договору оренди нежитлового приміщення № 010424/Б від «11» квітня 2024 року визначено, що даний договір може бути пролонговано тільки на підставі підписання додаткової угоди. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему Додаткову угоду на пролонгацію Договору оренди нежитлового приміщення № 010424/Б від «11» квітня 2024 року у строк до 31.12.2025 року відповідно до умов пункту 1 підпункту 1.2. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації
У зв'язку і з тим, що на даний момент у Замовника відбулось більше 3 закупівель та через маленькі терміни для кваліфікації учасників немає можливості детально та якісно перевірити документи які надані учасником у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначене продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до викладеного, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 15.04.2025 року
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "1. Учасник надає підтвердження щодо повноваження підпису тендерної пропозиції та договору відповідно до нижче зазначеної форми… * У випадку наявності статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб), обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему підтвердження щодо повноваження підпису тендерної пропозиції та договору відповідно до умов пункту 1 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 2 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "2. В складі пропозиції Учасник подає такі документи та/або інформацію: Для учасників-юридичних осіб: копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення керівника, директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів);" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему копії або оригінали документу/документів які/який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів відповідно до умов пункту 2 Розділу №1 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 3 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "1.1. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою №1 Додатку 1 Розділу 2 до тендерної документації з зазначенням власних або орендованих складських приміщень та автотранспорту. У разі відсутності у Учасника власних або орендованих складських приміщень та автотранспорту Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лис-роз’яснення щодо їх відсутності. [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку за Формою №1 відповідно до умов пункту 1 підпункту 1.1. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації з зазначенням власних або орендованих складських приміщень та автотранспорту або лист роз'яснення щодо їх відсутності. Вимога про усунення невідповідностей № 4 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.2. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "1.2. Для підтвердження підстав володіння та/або користування складським приміщенням зазначеними у довідці про наявність складських приміщень та автотранспорту Учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди складських приміщень чинні до 31.12.2025 року (або більше), або договори суборенди складських приміщень чинні до 31.12.2025 року (або більше), або договори про надання послуг чинні до 31.12.2025 року (або більше) тощо, які підтверджують наявність складських приміщень зазначених у довідці. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, мають бути засвідчені нотаріально." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему документи, що підтверджують підстави володіння та/або користування складським приміщенням зазначеними у довідці про наявність складських приміщень та автотранспорту Учасника процедури закупівлі відповідно до умов пункту 1 підпункту 1.2. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 5 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 1.3. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "1.3. Для підтвердження підстав володіння та/або користування автотранспортом зазначеними у довідці про наявність складських приміщень та автотранспорту Учасник процедури закупівлі має надати копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного/орендованого автотранспорту або надання послуг з транспортування. Наявність у учасника власного автотранспорту повинна бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у учасника орендованого автотранспорту повинна бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів чинними до 31.12.2025 року (або більше) та копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Надання послуг з транспортування повинно бути підтверджено копіями договорів про надання послуг з транспортування чинними до 31.12.2025 року (або більше)." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні такі документи. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему документи, що підтверджують підстави володіння та/або користування автотранспортом зазначеними у довідці про наявність складських приміщень та автотранспорту Учасника процедури закупівлі відповідно до умов пункту 1 підпункту 1.3. Розділу №2 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 6 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу №4 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "1. Гарантійний лист за Формою №1 Додатку 1 Розділу 4 до тендерної документації [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]." 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему гарантійний лист за Формою №1 відповідно до умов пункту 1 Розділу №4 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 7 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 Розділу №4 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "2. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. На виконання цієї вимоги Учасник надає Гарантійний лист за Формою №2 Додатку 1 Розділу 4 до тендерної документації [Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему гарантійний лист за Формою №2 відповідно до умов пункту 2 Розділу №4 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 8 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу №5 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "Учасник надає інформацію відповідно до нижче зазначеної форми ФОРМА "ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" Форма "Тендерна пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. Форма подається Учасником на фірмовому бланку" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему ФОРМА "ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" відповідно до умов Розділу №5 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 9 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу №6 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " Учасник надає інформацію відповідно до нижче зазначеної форми" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему погодження з умовами тендерної документації та проектом договору відповідно до умов Розділу №6 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей №10 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати " 1.Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково має надати «Лист-згоду» за Формою №1 Додатку 1 Розділу 7 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників, які будуть залучені до підготовки та підписання тендерної пропозиції та підписання договору за результатом процедури закупівлі.[Лист надають на фірмовому бланку учасника (фірмовому бланку за наявності) за підписом та печаткою (у разі її використання) уповноваженої особи учасника на підпис тендерної пропозиції.]" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему «Лист-згоду» відповідно до умов пункту 1 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 11 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "2. Копія Статуту учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб) або копію опису з посиланням на номер, за яким можливо переглянути Статут в електронному варіанті;" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему інформацію та/або документи відповідно до умов пункту 2 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 12 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "3. Копія витягу з реєстру платників податку (для юридичних осіб) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичних осіб або для юридичних осіб неплатників податку) з печаткою та підписом відповідного органу, який видає даний документ (подання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (платника єдиного податку) буде розцінено як невиконання умов тендерної документації);" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему інформацію та/або документи відповідно до умов пункту 3 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 13 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "6. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб;" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство відповідно до умов пункту 6 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 14 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 7 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "7. Копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (відповідно до предмета закупівлі), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, що є чинним/чинною не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції (завірена підписом та печаткою Учасника (при наявності));" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему інформацію та/або документи відповідно до умов пункту 7 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 15 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 8 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "8. Довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, і що не було обставин, які призвели б до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо ж учасник перебував в обставинах, зазначених у цій частині, то він повинен надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Та довів, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків;" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником відповідно до умов пункту 8 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Вимога про усунення невідповідностей № 16 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 9 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати "9. Учасники надають гарантійний лист про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України, в тому числі: …" 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему гарантійний лист про те, що вони відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та дотримуються норм чинного законодавства України відповідно до пункту 9 Розділу №7 Додатку 1 до тендерної документації
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 20.03.2025 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.