Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 11:48. Дата останніх змін - 11-03-2025, 15:40

Білизна для холодної погоди (вид 2). Білизна для холодної погоди (вид 3)

Білизна для холодної погоди (вид 2). Білизна для холодної погоди (вид 3)... Державна закупівля - UA-2025-02-11-005586-a Білизна для холодної погоди (вид 2). Білизна для холодної погоди (вид 3) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-11-005586-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 11:48
по 15-02-2025, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-02-2025, 13:00
по 21-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-02-2025, 11:29
по 21-02-2025, 12:16

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
18720000
18 720 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:187 200 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:187 200 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Петрова Інна Миколаївна
Телефон:380445276644
E-mail:Ipetrova@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Білизна для холодної погоди (в ...
18 720 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-02-2025, 11:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Білизна для холодної погоди (вид 2)

39 500
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
18310000-5
Спідня білизна


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Білизна для холодної погоди (вид 3)

500
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-05-2025
18310000-5
Спідня білизна


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Горішні Плавні, , , Колотова Світлана Василівна
Остаточна пропозиція:
15 158 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 759 200 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-02-2025, 15:27

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-02-25, 15:09:23
24

___26.02.2025 року _____ ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна» (Білизна для холодної погоди (вид 2). Білизна для холодної погоди (вид 3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-11-005586-a. 26 лютого 2025 року під час розгляду пропозиції Код ДК 021-2015: 18310000-5: «Спідня білизна» (Білизна для холодної погоди (вид 2). Білизна для холодної погоди (вид 3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-11-005586-a, встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Проте, в супереч, вимогам пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ" не містить вищезазначений гарантійний лист. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Уповноважена особа Інна ПЕТРОВА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-02-25, 15:09:23
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-11-005586-a-b1
Номер договору:
83-25
Дата підписання договору:
11-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 11-03-2025 по 31-12-2025
15 158 400 UAH
Ціна договору
12 632 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШАРМЕ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 158 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 759 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 16:54:35
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ „ТЕРКУРІЙ“"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 078 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 752 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 19:10:02
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Приватне акціонерне товариство «Трикотажна фабрика «Роза»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 982 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
17 356 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 13:06:26
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 997 904 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
17 400 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 15:53:31
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
18 528 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
18 528 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучався
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-02-2025, 15:53:25
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "ТІС ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
18 672 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
18 672 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 19:11:47
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 11:48:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 11:48:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 11:48:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 11:48:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 11:48:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 11:48:37
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 11:48:37
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Білизна для холодної погоди (вид 2). Білизна для холодної погоди (вид 3)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції 187 200,00 грн. (сто вісімдесят сім тисяч двісті грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 11:48:37
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Білизна для холодної погоди (вид 2). Білизна для холодної погоди (вид 3)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Банківська гарантія
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 11:48:37
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          30
          Пошук... день
          день
          30 календарних днів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 11:48:37
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю по кожному лоту складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-02-2025, 11:48:37
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ