Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 616,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" |
| ЄДРПОУ: | 03356571 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.teplo.km.ua// |
| Контактна особа: | Олена Олександрівна Коржик |
| Телефон: | +380673130533 |
| E-mail: | tender@teplo.km.ua |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, , вул. Чорнобрового Миколи професора, будинок 5 |
0 |
Під час розгляду першого питання порядку денного: Замовником розглядається пропозиція учасника закупівлі UA-2025-02-08-000567-a Враховуючи до п.43,44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі - Особливості), Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ "ГРАНДСТРІМБУД", (надалі - Учасник), який приймає участь у відкритих торгах з особливостями за предметом: «Код ДК 021:2015- 19510000-4 — Гумові вироби (Техпластини)» виявив наступну невідповідність: На виконання вимог Додатку 4 до тендерної документації, Учасник мав надати Довідку в довільній формі, про те, що учасник має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох). Відомості довідки Учасник мав підтвердити копією аналогічного договору (з усіма додатками) та документами, що підтверджують виконання договору – видаткова(і) накладна(і) або акт (и) приймання-передачі товару. Аналогічним вважається повністю виконаний договір в період з 2021 по 2025 роки, який відповідає предмету закупівлі – техпластини. В пропозиції Учасника у файлі «довідка аналогічний договір» така інформація надана тільки за одним договором. Враховуючи вищесказане, Замовник просить усунити дану невідповідність та надати: - Довідку щодо виконання аналогічних договорів (не менше двох). - Відомості довідки підтвердити копією аналогічного договору (який відсутній у пропозиції) з усіма додатками та документами, що підтверджують виконання договору – видаткова(і) накладна(і) або акт (и) приймання-передачі товару. Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пп.1 п.44 Особливостей Учасник має виправити невідповідність та надати відповідну інформацію/документ протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності. . ВИРІШИЛА: 1. Керуючись п.43 Особливостей, повідомити Учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ "ГРАНДСТРІМБУД", щодо усунення виявленої невідповідності в тендерній пропозиції, яка подана ним за процедурою відкритих торгів з особливостями: «Код ДК 021:2015- 19510000-4 — Гумові вироби (Техпластини)». 2. Учасник - ТОВ "ГРАНДСТРІМБУД" має усунути невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищеназваної невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.