Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
Пластмасові вироби
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 020 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гузієнко Тетяна Андріївна |
| Телефон: | 380567930750 |
| E-mail: | Guzienko.T.A@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
на підставі пп.3 п.50 Особливостей відмінити відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби (Пластмасові вироби): номер закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-02-06-011558-a (номер на електронному майданчику SmartTender.biz № 26924881 ) через скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-03-2025, 15:02 по 30-03-2025, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОН І КО", код ЄДРПОУ 42871335 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами й доповненнями) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2025-02-06-011558-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 26924881) Закупівля за код ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби (мішок поліпропіленовий). Виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: - на виконання вимог п.п.1, п.2, Додатку 2 уточнити інформацію, надану в копії аналогічного за предметом закупівлі договору; - на виконання вимог п.п.2, п.2, Додатку 2 відсутні документи на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - на виконання вимог п. 6.2 Додатку 2 відсутня Довідка з відомостями про учасника у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП; - на виконання вимог п.5 Додатку 2 відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - на виконання вимог Додатку 4 відсутня цінова пропозиція у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення надати документи/інформацію щодо закупівлі ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби (мішок поліпропіленовий), а саме: - на виконання вимог п.п.1, п.2, Додатку 2 - уточнену інформацію, надану в копії аналогічного за предметом закупівлі договору; - на виконання вимог п.п.2, п.2, Додатку 2 - документи на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - на виконання вимог п. 6.2 Додатку 2 - Довідку з відомостями про учасника у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП; - на виконання вимог п.5 Додатку 2 - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - на виконання вимог Додатку 4 цінову пропозицію у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Уповноважена особа Тетяна ГУЗІЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.