Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 637 308,18 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 186,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 379 119,25 UAH |
| Замовник: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945469 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Світлана Крамаренко |
| Телефон: | +380632458373 |
| E-mail: | s.kramarenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04082, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
14 |
05.02.2025 на електронному майданчику zakupivli.pro було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-05-014417-a на закупівлю рюкзаків індивідуальних згідно ДК 021:2015 18931100 - Рюкзаки. 18.03.2025 о 09:00 закінчився період прийому пропозицій. Згідно з пунктом 37 Особливостей (відповідно до вимог статті 29 Закону) строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати пʼяти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на складність та специфіку закупівлі, значний обсяг документів, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, необхідність детального аналізу технічних характеристик предмета закупівлі фаховими спеціалістами за напрямом речового майна та отримання юридичного висновку стосовно окремих документів Учасника, є необхідність в продовженні розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу Уповноваженої особи № 27 від 31.03.2025.
1. Просимо надати уточнення до протоколів випробувань від 25.06.2024 № 689-Л/24, від 25.06.2024 № 687, від 25.06.2024 № 686-Л/24, від 25.06.2024 № 685-Л/24, від 12.07.2024 № 744-Л/24, від 09.07.2024 № 721-Л/24, від 25.06.2024 № 688-Л/24, від 09.07.2024 № 720-ЛТ/24, щодо дат чинності свідоцтв про верифікацію та калібрування засобів вимірювальної техніки. 2. Відповідно до абзацу 1 розділу 9 додатку 1 тендерної документації встановлено наступне “Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості Предмета повинен надати оригінали або відповідні копії, завірені належним чином органом або організацією, що їх видала (у випадку надання протоколів, сертифікатів та інших документів, що не належать учаснику, додатково надається письмова згода власника на використання таких документів)”. Просимо надати письмові згоди власників документів, що не належать Учаснику ТОВ “Торговий дім “СПЕЦОДЯГ” проте завантажені в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції, а саме: документи виробників матеріалів додаткового матеріалу, текстильної застібки, шнура-паракорда, ниток, застібки фастекс, пряжки, люверсу та пластикової рами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.