Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 939 522 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 697,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 238 185,66 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стахурська Ольга Андріївна |
| Телефон: | 380987154346 |
| E-mail: | stahurskaolga@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 31103, Україна, Хмельницька область,Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 |
3 |
Найменування замовника: Філія "Старокостянтинівський завод залізобетонних Код згідно ЄДРПОУ замовника: 40081331 Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-01-28-011812-a Предмет закупівлі: Пластмасові вироби, Код ДК 19520000-7 Пластмасові вироби Уповноважена особа: Стахурська О.А. Фахівець з публічних закупівель, Філія "Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал" Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, зокрема технічними спеціалістами робочої групи. необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП РЯБЧУК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ, що подана для участі у закупівлі № UA-2025-01-28-011812-a (Пластмасові вироби, Код ДК 19520000-7 Пластмасові вироби). ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП РЯБЧУК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ у закупівлі № UA-2025-01-28-011812-a (Пластмасові вироби, Код ДК 19520000-7 Пластмасові вироби) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, відповідно до частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Найменування замовника: Філія "Старокостянтинівський завод залізобетонних Код згідно ЄДРПОУ замовника: 40081331 Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-01-28-011812-a Предмет закупівлі: Пластмасові вироби, Код ДК 19520000-7 Пластмасові вироби Уповноважена особа: Стахурська О.А. Фахівець з публічних закупівель, Філія "Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал" Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП РЯБЧУК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ, що подана для участі у закупівлі № UA-2025-01-28-011812-a (Пластмасові вироби, Код ДК 19520000-7 Пластмасові вироби) виявлено: Згідно з підпунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник мав надати: « На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.» Проте учасником ФОП РЯБЧУК М.О. було надано декларації відповідності видані самим виробником продукції, а не органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що не відповідає вимогам тендерної документації. В ході розгляду пропозиції, Замовником було вирішено надати термін для усунення невідповідностей по даному зауваженню, тобто для усунення невідповідності учасник ФОП РЯБЧУК М.О. має надати документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. ВИРІШЕНО: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника ФОП РЯБЧУК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ, що подана для участі у закупівлі № UA-2025-01-28-011812-a (Пластмасові вироби, Код ДК 19520000-7 Пластмасові вироби). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей, відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.