Закупівлю оголошено - 23-01-2025, 16:22. Дата останніх змін - 18-02-2025, 00:00

Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 2, клас 1), Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 6, клас 1)

Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 2, клас 1), Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 6, клас 1)... Державна закупівля - UA-2025-01-23-017178-a Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 2, клас 1), Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 6, клас 1) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 1/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-23-017178-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-01-2025, 16:22
по 29-01-2025, 18:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-01-2025, 18:00
по 05-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-02-2025, 12:34
по 05-02-2025, 13:03

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
11000000
11 000 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:110 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:110 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Зозуля Артем Вікторович
Телефон:380445276671
E-mail:AZozulia@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Костюм вітровологозахисний дем ...
11 000 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-02-2025, 12:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 2, клас 1)

9 500
комплект
Україна Відповідно до документації
з 01-04-2025 по 30-06-2025
18110000-3
Формений одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 6, клас 1)

500
комплект
Україна Відповідно до документації
з 01-04-2025 по 30-04-2025
18110000-3
Формений одяг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АнВа"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-02-2025 по 18-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, м. Чигирин, вул. Б.Хмельницького, буд.3, 20901, Станіслав Курганський
Остаточна пропозиція:
10 999 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 999 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-02-25, 16:25:14
24

11.02.2025 року ТОВ "АнВа" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ "АнВа" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 18110000-3: «Формений одяг» (Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 2, клас 1), Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 6, клас 1)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-29-013383-a. 11 лютого 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ "АнВа" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати: - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; - копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства. - у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ "АнВа" надано довідку вартості чистих активів учасника, копію фінансової звітності за 2023 рік що суперечить вимогі оголошення (довідка вартості чистих активів, фінансова звітність має бути станом на 30.09.2024 або станом на 31.12.2024). 2. Відповідно до абзацу 2 пункту 5 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (ів) договору (ів) (укладеного протягом 2022-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента та контактний номер телефону такої особи, предмет договору, рік виконання договору. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ "АнВа" надана довідка, що суперечить вимогі, а саме не зазначено прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента. 3. Відповідно до пункту 6 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник має надати копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ "АнВа" надано копію фінансової звітності за 2023 рік що суперечить вимогі оголошення (фінансова звітність має бути станом на 30.09.2024 або станом на 31.12.2024) 4. Відповідно до пункту 8 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Пропозиція Учасник має надати заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1. Всупереч зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ "АнВа" надано документ «Цінова пропозиція» що не відповідає встановленій формі, а саме не зазначена фактична адреса учасника та е-mail. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; - копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства; - у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину; - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (ів) договору (ів) (укладеного протягом 2022-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента та контактний номер телефону такої особи, предмет договору, рік виконання договору; - копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі; - заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1. Уповноважена особа Артем Зозуля

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-02-25, 16:25:14
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТУСМО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-02-2025 по 15-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Денишівська, буд,4, 10006, Лариса Смоленец
Остаточна пропозиція:
10 000 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 590 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-02-2025 по 13-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Косівський р-н, село Тюдів, вул.Франка Івана, будинок 15, 78653, Аліна Гурей
Остаточна пропозиція:
10 000 100 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 200 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 000 100 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 200 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 15:33:58
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТУСМО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 000 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 590 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 16:51:32
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АнВа"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 999 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
10 999 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-02-2025, 15:23:16
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 16:22:56
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 16:22:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 16:22:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 16:22:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 16:22:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-01-2025, 16:22:50
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 2, клас 1), Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 6, клас 1)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Банківська гарантія
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 16:22:50
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          30
          Пошук... день
          день
          30 календарних днів
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 16:22:50
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          1
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ГУДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 16:22:50
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 2, клас 1), Костюм вітровологозахисний демісезонний (вид 6, клас 1)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 110 000,00 грн. (сто десять тисяч грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 23-01-2025, 16:22:50
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ