Закупівлю оголошено - 22-01-2025, 09:47. Дата останніх змін - 13-02-2025, 14:30

Капці казармені тип 1 вид 2

Капці казармені тип 1 вид 2... Державна закупівля - UA-2025-01-22-001918-a Капці казармені тип 1 вид 2 від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 1/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-22-001918-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 09:47
по 28-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-01-2025, 00:00
по 31-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-01-2025, 11:51
по 31-01-2025, 12:14

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1325000
1 325 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:13 250 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:13 250 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Бойко Максим Романович
Телефон:380445276671
E-mail:mrboyko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капці казармені тип 1 вид 2
1 325 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-01-2025, 11:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капці казармені тип 1 вид 2

10 000
пара
Україна Відповідно до документації
по 30-04-2025
18810000-0
Взуття різне, крім спортивного та захисного


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-01-2025 по 08-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 122, 10006, Анна Карпишина
Остаточна пропозиція:
1 299 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 299 600 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-02-2025, 12:53

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-02-25, 12:29:09
24

03.02.2025 р. ТОВ «УПК «КРОК» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Українська Промислова Компанія «Крок» на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Капці казармені (тип 1 вид 2), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-22-001918-a. 03 лютого 2025 вересня 2024 року під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 14.1.2. Оголошення, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). Проте у складі пропозиції Учасника надано довідку, що вимагається п. 14.1.2. Оголошення, без зазначення імен та по батькові працівників. 2. Відповідно до п. 14.1.4. Оголошення, Наявність фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.4.1. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг чистого доходу від реалізації продукції (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно з п. 137.4. ст. 137 Податкового кодексу України, податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, крім випадків, передбачених пунктом 137.5 цієї статті, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Тобто останнім звітним періодом Учасника, який є платником податку на прибуток на загальній формі оподаткування, є 9 місяців (три квартали) 2024 року або 2024 рік. Проте Учасником подано копію фінансової звітності, що вимагається п. 14.1.4.1. Оголошення, за 2023 рік. 3. Відповідно до п. 14.4 Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає: 14.4.4. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. При цьому у складі пропозиції Учасника надано довідку, яка містить місцезнаходження, що не відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Так, в наданій довідці зазначено «10006, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 122», а в відомостях про юридичну особу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань заначено: «Україна, 10006, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Героїв Пожежних, будинок 122». Також в довідці, що вимагається п. 14.4. Оголошення та надана Учасником, не зазначено систему/форму оподаткування та e-mail. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, загального досвіду роботи (у роках). 2. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг чистого доходу від реалізації продукції (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок. Уповноважена особа Максим Бойко

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-02-25, 12:29:09
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-22-001918-a-a1
Номер договору:
26-25
Дата підписання договору:
13-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 13-02-2025 по 31-12-2025
1 299 600 UAH
Ціна договору
1 299 600 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 299 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 299 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-01-2025, 17:13:13
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ НВК "Реалпакс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 324 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 324 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-01-2025, 16:55:40
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:47:31
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:47:38
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капці казармені тип 1 вид 2
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 13 250,00 грн. (тринадцять тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок).. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:47:31
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ