Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 292 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 462 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" |
| ЄДРПОУ: | 03356571 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.teplo.km.ua// |
| Контактна особа: | Олена Олександрівна Коржик |
| Телефон: | +380673130533 |
| E-mail: | tender@teplo.km.ua |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, , вул. Чорнобрового Миколи професора, будинок 5 |
6 |
Під час розгляду першого питання порядку денного: Замовником розглядається пропозиція учасника закупівлі UA-2025-01-21-004888-a Враховуючи до п.43,44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" (надалі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі - Особливості), Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ "ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА", код ЄДРПОУ: 45887243 (надалі - Учасник), який приймає участь у відкритих торгах з особливостями за предметом: «Спецодяг (куртка робоча чоловіча та напівкомбінезон із шлейками чоловічий ) код 18110000-3 за ДК 021:2015 «Формений одяг» виявив наступну невідповідність: на виконання вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації (надалі - Додаток) Учасник мав надати інформацію про відсутність підстав, визначених підп.2 пункту 45 Особливостей. В пропозиції Учасника така інформація відсутня. Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищесказане, Учасник має надати інформацію (це може бути гарантійний лист або інформаційна довідка) про відсутність підстав визначених підп.2 пункту 45 Особливостей (детальніше в п.1 Додатку 1 до тендерної документації). Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пп.1 п.44 Особливостей Учасник має виправити невідповідність та надати відповідну інформацію/документ протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.