Закупівлю оголошено - 20-01-2025, 10:58. Дата останніх змін - 26-02-2025, 10:14

Шкарпетки літні (трекінгові), Тип 1; Шкарпетки зимові (трекінгові), Тип 2, 18310000-5 Спідня білизна

Шкарпетки літні (трекінгові), Тип 1; Шкарпетки зимові (трекінгові), Тип 2, 18310000-5 Спідня білизна... Державна закупівля - UA-2025-01-20-004012-a Шкарпетки літні (трекінгові), Тип 1; Шкарпетки зимові (трекінгові), Тип 2, 18310000-5 Спідня білизна від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 від 1/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-20-004012-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-01-2025, 10:58
по 24-01-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 13:00
по 29-01-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 30-01-2025, 12:35
по 30-01-2025, 13:04

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2223180
2 223 180 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:11 115,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
ЄДРПОУ:33111325 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Повар
Телефон:+380966448361
E-mail:stender_t0500@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
15



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Шкарпетки літні (трекінгові), ...
2 223 180 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-01-2025, 12:35
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шкарпетки літні (трекінгові), Тип 1

36 000
пара
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 01-05-2025
18317000-4
Шкарпетки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шкарпетки зимові (трекінгові), Тип 2

18 000
пара
14000 Україна Чернігівська область м. Чернігів
по 01-05-2025
18317000-4
Шкарпетки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-02-2025 по 15-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 122, 10006, Віталій Кулявик
Остаточна пропозиція:
2 223 180 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 223 180 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-02-2025, 09:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-02-25, 08:33:58
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження). **При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається сканкопія/копія (завірена належним чином) рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, а саме копію рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору), якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом такого правочину (договору), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В разі якщо вартість майна, або робіт, або послуг, що є предметом правочину (договору), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, Учасник надає довідку за прикладом (складену за Формою №1); У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.1 довідка про МТБ.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 23/01-365 від 23 січня 2025 р. та файл: 9.1 Оборотка крок.pdf, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, в яких виявлено невідповідності у кількості обладнання вказаного Учасником у довідці та кількості обладнання згідно Оборотно-сальдової відомості, окрім того оборотно-сальдова відомість має бути завірена належним чином. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати інформацію згідно п.5 відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести у відповідність інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-02-25, 08:33:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-20-004012-a-a1
Номер договору:
38
Дата підписання договору:
24-02-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 24-02-2025 по 31-12-2025
2 223 180 UAH
Ціна договору
1 852 650 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕМ'ЄР СОКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-02-2025 по 11-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Чорновола Вячеслава, будинок 18, 36039, Солоніченко Олена Олексіївна
Остаточна пропозиція:
2 222 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 222 640 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-02-25, 16:46:08
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. 5). - довідка у довільній формі на кожен вид Товару, який пропонується Учасником, що повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, інформацію про виробника товару (його адреса), рік виготовлення товару, гарантійний термін зберігання, та експлуатації, нормативно-технічний документ за яким виготовлений запропонований товар; У складі пропозиції Учасником надано файл: 02.02. Довідка на товар.docx, в якому міститься Довідка Вих. № 29/01-25/02-02 від «29» січня 2025 р. на Шкарпетки літні (трекінгові), Тип 1, а по змісту на Шкарпетки зимові (трекінгові), Тип 2. 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження): *- копію статуту (для юридичних осіб) зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У складі пропозиції Учасника довідка або опис відсутній. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 06. Довідка про наявність матеріально-технічної бази.docx, в якому міститься Довідка про наявність матеріально-технічної бази Вих. № 29/01-25/06 від «29» січня 2025 р. та файл: 06.02. ПП ПС Основні засоби.xls, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, в яких виявлено невідповідності у кількості обладнання вказаного Учасником у довідці та кількості обладнання згідно Оборотно-сальдової відомості, окрім того оборотно-сальдова відомість має бути завірена належним чином. Окрім оборотно-сальдової відомості, відсутня інформація щодо транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі, не надано документів на підтвердження наявності транспортних засобів згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 9.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 9.2.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання «договору про закупівлю». У складі пропозиції Учасником надано файл: 06.03. Довідка - Працівники (ПП ПС).docx, яка містить інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації, але не містить Коду за Класифікатором професій, згідно прикладу наданого Замовником. 9.3.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія документів, що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); У складі пропозиції Учасником надано файл: Досвід - Державний контракт (273-06-24-RM vid 21.06.2024).pdf, де акт прийому-передачі товарів за цим Договором без зазначення вартісних показників, видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором відсутні, тому : в) у разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.п.9.3.2 а) і п.п.9.3.2 б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копію відгуку від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. 13). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасником надано файл: 10. Довідка (Про відсутність санкцій).docx, що містить Довідку Вих. № 29/01-25/10 від «29» січня 2025 р., в якому міститься загальна інформація (яка наведена замовником для прикладу) без конкретики, що не дає змоги чітко кваліфікувати пропозицію учасника, а саме: - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність довідку у довільній формі на кожен вид Товару, надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту, привести у відповідність інформацію щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, привести у відповідність інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації, привести у відповідність інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, привести у відповідність довідку у довільній формі згідно п.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/ гарантійні листи /тощо).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-02-25, 16:46:08
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ТЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-01-2025 по 07-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Житомир, проїзд Складський будинок 16, 10001, Ахмад Али
Остаточна пропозиція:
1 998 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 998 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМФОРТ ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 998 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 998 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Без субпідрядника
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-01-2025, 23:09:13
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРЕМ'ЄР СОКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 222 640 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 222 640 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-01-2025, 12:28:47
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 223 180 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 223 180 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-01-2025, 02:08:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 10:58:57
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 10:58:12
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 10:58:12
              Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Кошторис (розрахунок вартості)
                публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 10:58:12
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 10:58:12
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:20-01-2025, 10:58:12
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ