Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
Строки постачання Товару в електронних полях вказані приблизні. Постачання Товару буде відбуватись за Заявками Покупця. Строк поставки за Заявкою Покупця не може перевищувати 60 (шістдесят) календарних днів з дня, наступного за днем подання Заявки.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 69 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 347,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Герасименко Наталія |
| E-mail: | Nataliia.Gerasymenko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
18 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Розгляд питань: Протокольним рішенням Уповноваженої особи №31 від 29.01.2025 по закупівлі товару ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори (Шапка в’язана, кепка) (ID: UA-2025-01-10-010669-a) ТОВ «ПІРЕНА» визнано переможцем закупівлі. При проведенні повторної перевірки пропозиції ТОВ «ПІРЕНА» перед укладанням договору, виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель допущені замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, які полягають у наступному. Опис порушення: 1. Відповідно до пп. 1 п. 3.3 Розділу ІІІ «Інші вимоги» Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано, що на підтвердження відповідності пропонованого Товару встановленим вимогам в даній технічній специфікації, учасник повинен надати копії наступних документів: документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам - паспорт (сертифікат) якості від виробника з відображенням характеристик товару та/або інші підтверджуючі документи. Разом з тим, наданий учасником Паспорт якості на шапку в’язану не містить такої характеристики товару, як «Лінійна густина», Паспорт якості на кепку не містить характеристики товару «Поверхнева густина», незважаючи на встановлення таких технічних характеристик в технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 5 до тендерної документації). 2. Неправомірне надання вимоги щодо виправлення невідповідностей у документах, які підтверджують відповідність технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме можливість надання оновленого документу - Декларації про відповідність на шапку в’язану. Враховуючи викладене, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Разом з тим, тендерна пропозиція не була відхилена, що призвело до порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині неправомірного визначення переможця закупівлі. На даній стадії Замовник не має можливості усунути виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відхилити тендерну пропозицію з вказаних підстав. Єдиний спосіб усунення порушення по закупівлі, яка триває, - це відміна такої закупівлі відповідно до пункту 50 Особливостей: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на вищевикладені обставини, Замовником допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, яке не можливо усунути на даний час, а саме: порушення, допущені при розгляді тендерної пропозиції учасника. Прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо відміни торгів виконується у відповідності до чинного законодавства України та направлене на усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, є необхідність у відміні закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-03-2025, 13:01
Період оскарження:
з 27-03-2025, 13:03 по 07-04-2025, 00:00
Документи:
Витяг з Протокольного рішення Уповноваженої особи №25 від 28.01.2025 1. Відповідно до пункту 36 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами аукціону 22.01.2025 електронною системою закупівель ТОВ «ПІРЕНА» визначено переможцем Закупівлі, відтак кінцевий строк розгляду пропозиції - 29.01.2025. включно зі строком надання вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника. У зв’язку з необхідністю більш детальнішого розгляду документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасником, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 19.02.2025.
Витяг з протоколу Уповноваженої особи від 28.01.2025 №26. В ході розгляду інформації та/або документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПІРЕНА» на підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також іншим вимогам законодавства встановлено наступне: 1. Пунктом 2 Розділу 3 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а також іншим вимогам законодавства» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, передбачені в п. 3.3 Розділу ІІІ Додатку 5 до тендерної документації. Пунктом 3.3 Розділу ІІІ Додатку 5 до тендерної документації вказано, що учасник повинен надати копії наступних документів, крім іншого: 1) документи, які підтверджують відповідність товару заявленим характеристикам - паспорт (сертифікат) якості від виробника з відображенням характеристик товару та/або інші підтверджуючі документи. 2) декларацію про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару та зазначеним номером протоколу випробування, що планується до поставки/звіту про оцінку відповідності» (далі – Декларація). 3) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, який має містити достатню інформацію, що дає змогу ідентифікувати товар (артикул або модель) або звіт про експертизу, або протокол випробувань, або інший аналогічний документ з відповідним поясненням, що підтверджує безпечність та відповідність вимогам медико-санітарного законодавства України». В складі тендерної пропозиції Учасником надано документи щодо предмету закупівлі, а саме: - паспорт якості на шапку в’язану (партія №148, рік виготовлення – 2025); - висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2025/04/262 від 21.01.2025 об’єктом експертизи якої є, крім іншого, шапка в’язана. Натомість в наданій в складі тендерної документації Декларації про відповідність UA.131.D/3701-24 від 12.12.2024 (файл Декларація зимовий одяг.pdf) об’єктом декларації є, крім іншого, костюм робочий утеплений P-Uniform Coldfront Workwear, в складі якого є шапка, проте шапка в’язана, яка вказана учасником в паспорті якості та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, відсутня в наданій Декларації. Крім того, Декларація не містить номеру протоколу випробування, що планується до поставки/звіту про оцінку відповідності, вимога щодо зазначення якого встановлена в пп. 2 п. 3.3 Розділу ІІІ Додатку 5 до тендерної документації. Слід зауважити, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, оскільки виявлені зауваження в документах Учасника не призводять до зміни предмета закупівлі, керуючись принципами проведення публічних закупівель, зокрема в частині максимальної економії, ефективності та пропорційності, Уповноважено особою прийнято рішення щодо надання Учаснику вимоги про усунення виявлених невідповідностей в довідці, поданій згідно з Формою 1 наступного змісту: ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК: Декларацію про відповідність товару вимогам Технічного регламенту ЗІЗ №771, яка зареєстрована або взята на облік в органі з оцінки відповідності з вказанням конкретної марки, та/або моделі, та/ або артикулу Товару та зазначеним номером протоколу випробування, що планується до поставки/звіту про оцінку відповідності на товар, який пропонується учасником до постачання – шапку в’язану.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.