Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 537 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 689,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
| ЄДРПОУ: | 33111325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Повар |
| Телефон: | +380966448361 |
| E-mail: | stender_t0500@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14017, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 5). Сканкопія оригіналу документа, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису поданої пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреності або доручення та інший документ*, що підтверджує відповідні повноваження). *- для суб’єктів підприємницької діяльності приватних підприємців та фізичних осіб-підприємців – довідка в довільній формі та сканкопію розширеного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, виданого не пізніше 30 днів відносно кінцевої дати подання пропозицій. У складі пропозиції Учасником надано файли: Лист-пояснення про Витяг з ЄДР.pdf та Витяг з ЄДР (18.06.2024).pdf, в якому міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 18.06.2024, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідка про матеріально техн базу.pdf який містить Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих.№14/154 від 21.01.2025 року, згідно якої Учасник має у праві власності Виробниче приміщення загальною площею 1431,8 кв.м. та на підтвердження надав файл: Витяг на приміщення.pdf, який містить Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, так як відповідно до пп.9.1. Оголошення на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи інвентаризаційні описи / чи копію оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. 9.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 9.2.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання «договору про закупівлю». У складі пропозиції Учасником надано файли: Довідка про працівників.pdf та Лист-пояснення про працівників.pdf, яка не містить інформації щодо наявних у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, або які плануються до виконання зобов’язань з постачання Учасником/Виробником. Згідно розділу Інша інформація 1. Зміст і спосіб подання пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі всі документи учасника в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності), із зазначенням дати, підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання), містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) надані Учасником, не містять посилання на закупівлю (ідентифікатор закупівлі та код ДК 021:2015). Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати інформацію згідно п.5 відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, привести у відповідність інформацію щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, привести у відповідність інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації, які плануються до залучення Учасником/Виробником, привести у відповідність всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) привести у відповідність до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.