Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2025, 00:00
Детальна інформація про закупівлю наведена у Тендерній документації за предметом закупівлі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 640 936,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 204,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Дяденко Альона Володимирівна |
| Телефон: | 380512500936 |
| E-mail: | DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, |
2 |
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Захисне взуття за кодом ДК 021:2015 18830000-6 (Захисне взуття). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2024-12-31-001295-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 06 січня 2025 року (далі - Тендерна документація від 06.01.2025). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації від 06.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції)». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 06.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації… Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника Блонський Дмитро Юрійович, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 06.01.2025, так як умовами закупівлі вимагається подання тендерної пропозиції учасником із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису. «Підписувач: Блонський Дмитро Юрійович П.І.Б.: Блонський Дмитро Юрійович Країна: Україна РНОКПП: 2801406031 Організація (установа): ТОВ "УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "КРОК" Код ЄДРПОУ: 33309435 Посада: Виконуючий обов'язки директора Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 13:01:42 13.01.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 19D40E0800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: Базовий (CAdES-BES) Сертифікат: Кваліфікований.» • 4.2. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 06.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - надати: - скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, рішенням єдиного учасника, наказом про призначення, довіреністю, дорученням, дійсним документом, який підтверджує особу учасника- фізичної особи, яка підписала тендерну пропозицію особисто (або частиною документа, достатньою для ідентифікації учасника та підтвердження дійсності документа), або іншим документом – надати будь-який із відповідних чинних документів учасника);» У складі тендерної пропозиції ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" надано Наказ №59-к від 02 травня 2024 «Про надання відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку директору АННІ КАРПИШИНІЙ» (далі - Наказ), відповідно до якого виконання обов’язків директора покладено на Дмитра Блонського. Замовником виявлено невідповідність у Наказі особи, яка виконує обов’язки директора, тоді як згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо юридичної особи за кодом ЄДРПОУ 33309435 станом на дату публікації цього Повідомлення «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи - Карпишин Юрій Анатолійович (Повноваження: Вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо (покладено виконання обов'язків директора)». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Учасник ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації від 06.01.2025 та Додатку 3 до Тендерної документації від 06.01.2025 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на подану ним тендерну пропозицію. 5.2. Довідку або інший документ в довільній формі із поясненнями щодо невідповідності особи, на яку покладено виконання обов’язків директора та документальне підтвердження (виписка з протоколу засновників, рішення єдиного учасника, наказ про призначення, довіреність, доручення тощо) з врахуванням п.4.2 цього Повідомлення. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.