Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 4-41-13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 815 940,82 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 48 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | 380513641164 |
| E-mail: | a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій Учасника процедури закупівлі товару: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛАСТ АТОМ" – код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 – Гумові вироби (Кільця, манжети та ущільнення). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-30-001841-a . Очікувана вартість закупівлі: 5 779 128,98 грн. з ПДВ, 4 815 940,82 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ-2024: № 9.716 (UA-P-2024-12-04-006942-a). На вимогу наказу ДП «НАЕК ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до УВТК, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 924 від 22.01.2025р. Захарченко А.В.
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "ЕЛАСТ АТОМ" на закупівлю товару за темою: код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 – Гумові вироби (Кільця, манжети та ущільнення). РПЗ – 2025 № 9.716 (UA-P-2024-12-04-006942-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-12-30-001841-a. (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ЕЛАСТ АТОМ" завантажив файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації), але не надав даного документу у форматі ехcеl. Дана помилка підпадає під поняття «формальної помилки» згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок», (п. 12 Переліку формальних помилок), та передбачена Додатком 4 до тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:\ Пункт № 3 Додатку А до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «3. Файл у форматі pdf, відсканований з підписаного уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації) у форматі ехcеl. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - файл у форматі ехcеl, ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 10.02.2025 № 933 УО Ю.Франко
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.