Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі, згідно з Єдиним закупівельним словником: код ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 463 091,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 630,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лінкіна Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380676829422 |
| E-mail: | Irina.Linkina@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. При розгляді тендерної пропозиції Учасника-переможця, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, які ним були подані, в електронній системі закупівель 07.01.2025 було розміщено повідомлення про усунення виявлених невідповідностей. Однак, при цьому не було враховано, що Учасником на вимогу п.п. 8.1.1.4. п. 8 Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) було надано Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 29.11.2024, а не як вимагалось вимогами тендерної документації - «виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю», оголошення було опубліковано 18.12.2024. При цьому Учасником було надано застережного листа за вих. № 18 від 30.12.2024 щодо надання документу не у відповідності до вимог тендерної документації, зважаючи на кібератаку на держреєстри України. Мінекономіки як Уповноважений орган, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, за результатами зустрічі, проведеної 27.12.2024 спільно з представниками Міністерства юстиції України, Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України та ДП «Прозорро», ураховуючи ситуацію, що склалася у зв'язку з масштабною кібератакою та тимчасовим призупиненням роботи державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України, зокрема Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) та Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), надало інформацію суб’єктам сфери публічних закупівель в листі від 03.01.2025 № 3323-04/861-06 «Щодо обмежень функціонування єдиних державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України». Але, інформація викладена у вищевказаному листі Мінекономіки може застосовуватися виключно для встановлення способу перевірки замовником інформації щодо відсутності підстави, визначеної у підпунктах 8 та 9 пункту 47 Особливостей. Лист Мінекономіки не стосується документів, що мають бути подані учасниками у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації. Тож, у разі ненадання учасником процедури закупівлі витягу з ЄДР, що вимагався тендерною документацією, необхідним було надання повідомлення на усунення виявлених невідповідностей. А в разі ненадання учасником процедури закупівлі витягу з ЄДР, що вимагався тендерною документацією, на усунення виявлених невідповідностей, такий учасник підлягав би відхиленню на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Згідно з вимогами п. 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У Замовника відсутня можливість розмістити ще раз повідомлення про усунення невідповідностей. Виходячи з наведеного та враховуючи наявність порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, необхідним є прийняття рішення про відміну відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 09-01-2025, 16:32 по 20-01-2025, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» (Код ЄДРПОУ 31862978) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності в інформації/документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: - Відповідно до вимог п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) (надалі – Додаток № 1) Учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема, повинен подати форму розрахунку цінової пропозиції, згідно з додатком № 2 до тендерної документації. Додатком № 2 до тендерної документації замовника передбачено форму розрахунку цінової пропозиції, яку повинні заповнити учасники процедури закупівлі та подати у складі своєї тендерної пропозиції, при цьому Замовник передбачив, що Учасник не повинен відступати від наведеної форми. Як вбачається, Учасником подано форму розрахунку цінової пропозиції (вих. № 1 від 30.12.2024), але при цьому останнім не дотримано форми подання документу, що передбачена Додатком № 2 до тендерної документації замовника. Так, Учасник відступив від відображеної у формі назви закупівлі (ймовірно, допустив технічну помилку (описку), а також, будучи платником податку на додану вартість, у таблиці щодо визначення ціни закупівлі у стовпчиках: «Вартість за одиницю з ПДВ/без ПДВ (грн)» та «Загальна сума з ПДВ/без ПДВ (грн)» зазначив ціну за одиницю та суму без ПДВ, хоча без ПДВ повинні зазначити учасники, які не є платниками ПДВ, або у разі, якщо предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню. - Відповідно до п. 4 розділу V Тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції, крім іншого, повинен надати: «Інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На виконання вказаних вимог Замовника Учасник надав Довідку підтвердження за вих. № 16 від 30.12.2024, де, зокрема, зазначив наступне: «Учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран…». Як вбачається, Учасник при наданні необхідної інформації не відкоригував її відповідним чином (не надав конкретних відомостей стосовно особи Учасника), зокрема, зазначив: «…не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах)…». Як вбачається, Учасник - юридична особа, тож не може бути громадянином. Інформація повинна надаватися в коректній та зрозумілій формі. Документ Учасника має містити інформацію, що стосуються саме Учасника, без зазначення будь-яких застережень, що не стосуються особи Учасника та застережень у разі їх відсутності. - Відповідно до п.п. 8.3 Додатку № 1 Учасник повинен надати інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 45 Особливостей, а саме Учасник має підтвердити відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документально підтвердити вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. На виконання даних вимог Учасник надав Лист підтвердження щодо виконання зобов’язань за вих. № 3 від 30.12.2024, де, ймовірно, допустив технічну помилку (описку) зазначивши: «Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЛАНЛЕГПРОМ», підтверджує виконання свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». За вказаних обставин, залишається не зрозумілим чи було дострокове розірвання договору із застосуванням санкцій. - Зважаючи на вимоги п. 9 Додатку № 1 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати технічну специфікацію та інформацію/документи, на підтвердження виконання вимог, передбачених Додатком № 3 до тендерної документації. Інформація/документи повинні надаватися з дотримання вимог та урахуванням застережень, передбачених вказаним Додатком. Учасник на виконання вимог п. 9 Додатку № 1 надав, визначені вказаним пунктом документи, зокрема, технічну специфікацію за вих. № 22 від 30.12.2024, Декларацію про відповідність (реєстраційний номер декларації UA.TR.087.0542-22) та сертифікат про експертизу зразка (модуль В) з терміном дії до «29» серпня 2025 року. Однак не дотримався вимог застережень, передбачених вказаним додатком, а саме: в абзаці 3 приміток Технічної Специфікації – Додаток № 3 до тендерної документації (далі – Технічна специфікація), зазначено: «Якщо строк дії документу про відповідність Товару закінчується до кінця строку його поставки за Договором, Учасник повинен надати гарантійний лист, що оновлений документ про відповідність буде наданий ним не пізніше закінчення строку дії чинного». Термін дії, наданих Учасником Декларації про відповідність (реєстраційний номер декларації UA.TR.087.0542-22), сертифікату про експертизу зразка (модуль В), до «29» серпня 2025 року. Відповідно до п.3.5. розділу ІІІ «Вимоги до поставки товару» Технічної специфікації та умов п.3.5. проекту Договору (Додаток № 4 до тендерної документації), з якими погодився Учасник, Постачальник зобов’язаний поставити Товар відповідно до Заявки Замовника в строк, що не перевищує 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня подання Заявки. Кінцевий строк поставки: 31.12.2025. Зважаючи на термін дії Декларації про відповідність, сертифікату про експертизу зразка та кінцевий строк поставки товару, передбачений замовником, Учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції гарантійного листа стосовно надання оновленого документу про відповідність не пізніше закінчення строку дії чинного. Однак, гарантійний лист щодо цього у тендерній пропозиції Учасника відсутній. Виявлена невідповідність щодо цього ніяким чином не впливає на зміну предмета закупівлі його назви, марки, моделі, технічних характеристик, її можливо виправити шляхом надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.