Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
Закупівля проводиться на очікувану вартісь згідно рапорту начальника 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області полковника служби цивільного захисту Юрія ЛУК'ЯНЕНКО від 29.11.2024 №47-71-01-1686/47-71 на кошти субвенції місцевого бюджету державному бюджету на виконання заходів "Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки у Вінницькій міській територіальній громаді, матеріально-технічного забезпечення підрозділів Головного управління ДСНС України у Вінницькій області на 2022-2026 роки". Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 491 371,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 915 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 38635397 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vn.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Василь Симотюк |
| Телефон: | +380432566528 |
| E-mail: | v.symotiuk@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 21021, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Валтекс” ЄДРПОУ 32393877 (далі - ТОВ “Валтекс”, Учасник) 10 грудня 2024 року було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ “Валтекс” в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося Додатком 1 до тендерної документації замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Технічний опис запропонованого товару від 09 грудня 2024 року №5420/12 (документ із назвою: “3.3 Технічний опис запропонованого товару.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару від 09 грудня 2024 року №5423/12 (документ із назвою: “3.5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про підтвердження згоди з вказаними Технічними, якісними вимогами до предмету закупівлі від 09 грудня 2024 року №5421/12 (документ із назвою: “3.6. Довідка згода на Технічні, якісні вимоги.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Лист-погодження з проектом договору від 09 грудня 2024 року №5424/12 (документ із назвою: “6.1. Лист погодження з проектом договору.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля від 09 грудня 2024 року №5425/12 (документ із назвою: “11. Лист щодо застосування заходів довкілля.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку пояснення щодо ліцензії та дозволів на даний вид господарської діяльності від 09 грудня 2024 року №5427/12 (документ із назвою: “13 Довідка про ліцензію.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про відсутність громадянства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран від 09 грудня 2024 року №5419/12 (документ із назвою: “4. Довідка щодо РФ, республіки Білорусь та республіки Іран.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Лист-роз’яснення від 09 грудня 2024 року №5430/12 (документ із назвою: “19. Лист роз’яснення щодо документів.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про не об’єднання учасників від 09 грудня 2024 року №5429/12 (документ із назвою: “18. Довідка про не об'єднання учасників.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку про відсутність підстави, визначених пунктом 47 Особливостей від 09 грудня 2024 року №5419/12 (документ із назвою: “2 Довідка про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції, яку Учасник зобов’язався використовувати пунктом 9 Довідки з інформацією про Учасника процедури закупівлі від 09 грудня 2024 року №5426/12 при наданні інформації і документів тендерної пропозиції учасника та Договору; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект Договору про закупівлю товару за державні кошти від 09 грудня 2024 року №б/н (документ із назвою: “6. Погоджений проект договору.pdf”) у формі електронного документу з накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису, без власноручного підпису та накладення печатки в місцях визначених як “ПОСТАЧАЛЬНИК”; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Протоколи випробувань на матеріали та готовий виріб від 10 травня 2024 року №1109-1110/00469-ЛР/24, від 13 травня 2024 року №971-Л, від 13 травня 2024 року №2028/24-ВЦ/1 - №2029/24-ВЦ/1 та від 20 травня 2024 року №1117/00470-ЛВ/24 (документ із назвою: “3.1 Протоколи випробувань на матеріали та готовий виріб.pdf”) в яких визначалася відповідність матеріалів та готового виробу вимогам Технічних вимог “Черевики зимові повсякденні робочі для забезпечення потреб персоналу Державної служби України з надзвичайних ситуацій” затверджених наказом ДСНС від 08.04.2024 №НС-394, що ухвалені протокольним рішенням від 16.03.2024 №4 робочої групи з визначення технічних вимог до речового майна. При цьому замовник оголошував закупівлю на товар керуючись Технічними вимогами, що затверджені наказом ДСНС від 21.08.2024 №НС-840, яким скасовано дію наказу ДСНС від 08.04.2024 №НС-394; - Учасник у складі тендерної пропозиції надав Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 20 травня 2024 року №2024/04/2418 (документ із назвою: “3.4 Висновок санітарно епідеміологічної експертизи.pdf”) який дійсний лише на термін дії “Технічних вимог Черевики зимові повсякденні робочі для забезпечення потреб персоналу Державної служби України з надзвичайних ситуацій” затверджених наказом ДСНС від 08.04.2024 №НС-394, що ухвалені протокольним рішенням від 16.03.2024 №4 робочої групи з визначення технічних вимог до речового майна. При цьому дію наказу ДСНС від 08.04.2024 №НС-394 скасовано наказом ДСНС від 21.08.2024 №НС-840. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо накладення печатки в місці підписання особою, уповноваженою Учасником на підписання тендерної пропозиції на документах, що складені від імені Учасника (Технічний опис запропонованого товару від 09 грудня 2024 року №5420/12, Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару від 09 грудня 2024 року №5423/12, Довідка про підтвердження згоди з вказаними Технічними, якісними вимогами до предмету закупівлі від 09 грудня 2024 року №5421/12, Лист-погодження з проектом договору від 09 грудня 2024 року №5424/12, Гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля від 09 грудня 2024 року №5425/12, Довідка пояснення щодо ліцензії та дозволів на даний вид господарської діяльності від 09 грудня 2024 року №5427/12, Довідка про відсутність громадянства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран від 09 грудня 2024 року №5419/12, Лист-роз’яснення від 09 грудня 2024 року №5430/12, Довідка про не об’єднання учасників від 09 грудня 2024 року №5429/12, Довідка про відсутність підстави, визначених пунктом 47 Особливостей від 09 грудня 2024 року №5419/12) — абзац 3 пункту 1.2 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації замовника; - щодо надання проекту договору про закупівлю товару за державні кошти, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Додатки до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку* Учасника у місцях визначених як Постачальник — абзац 1 пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання надання Протоколів випробувань на матеріали та готовий виріб щодо відповідності технічним вимогам замовника — частина 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу ІІІ Тендерної документації, підпункт 10 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації замовника; - щодо надання офіційного документу, що підтверджує відповідність Виробу санітарному законодавству та має містити в собі достатню інформацію стосовно його ідентифікації — абзац 5 підпункту 10 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлений Технічний опис запропонованого товару від 09 грудня 2024 року №5420/12 за підписом керівника Учасника, завірений печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлену Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару від 09 грудня 2024 року №5423/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлену Довідку про підтвердження згоди з вказаними Технічними, якісними вимогами до предмету закупівлі від 09 грудня 2024 року №5421/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлений Лист-погодження з проектом договору від 09 грудня 2024 року №5424/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлений Гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля від 09 грудня 2024 року №5425/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлену Довідку пояснення щодо ліцензії та дозволів на даний вид господарської діяльності від 09 грудня 2024 року №5427/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлену Довідку про відсутність громадянства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран від 09 грудня 2024 року №5419/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлений Лист-роз’яснення від 09 грудня 2024 року №5430/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлену Довідку про не об’єднання учасників від 09 грудня 2024 року №5429/12, за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлену Довідку про відсутність підстави, визначених пунктом 47 Особливостей від 09 грудня 2024 року №5419/12 за підписом керівника Учасника, завірену печаткою, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - оновлений проект Договору про закупівлю товару за державні кошти, який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи Додатки до нього (Специфікація), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку* Учасника у місцях визначених як “ПОСТАЧАЛЬНИК”, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з якого виготовляється така сканована копія; - Протоколи випробувань на матеріали та готовий виріб на відповідність матеріалів та готового виробу вимогам “Технічних вимог Черевики зимові повсякденні робочі для забезпечення потреб персоналу Державної служби України з надзвичайних ситуацій” затверджених наказом ДСНС від 21.08.2024 №НС-840, що ухвалені Протокольним рішенням Робочої групи з визначення технічних вимог до речового майна від 07.08.2024 №17, у вигляді сканованих копій документів придатних для машинозчитування зміст та вигляд яких повинен відповідати ОРИГІНАЛАМ відповідних документів, з яких виготовляються такі скановані копії; - чинний Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству матеріалів та готового виробу вимогам “Технічних вимог Черевики зимові повсякденні робочі для забезпечення потреб персоналу Державної служби України з надзвичайних ситуацій” затверджених наказом ДСНС від 21.08.2024 №НС-840, що ухвалені Протокольним рішенням Робочої групи з визначення технічних вимог до речового майна від 07.08.2024 №17, у вигляді сканованої копії документу придатному для машинозчитування зміст та вигляд якого повинен відповідати ОРИГІНАЛУ відповідного документу, з яких виготовляється така сканована копія.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.