Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 388 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 940,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунальне підприємство "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03361508 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Терентьєва Юлія Валеріївна |
| Телефон: | +380980272589 |
| E-mail: | supply@mvk.org.ua |
| Місцезнаходження: | 87555, Україна, Донецька область,Маріуполь, Соборна, 7 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах під час розгляду тендерної Пропозиції закупівлі СOPET (PTEG) Filament (пластик) для 3D принтера за кодом ДК 021:2015: 19520000-7 - Пластмасові вироби (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-014851-a), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно з додатком 1.1. тендерної документації передбачено «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)…». Перелік виявлених невідповідностей: згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне «…Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 15:53:07 25.11.2024 Сертифікат виданий КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер 5E984D526F82F38F0400000069EF62014EE61605 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований». Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених навідповідностей: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ», необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить кваліфікований електронний підпис (КЕП). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно з пунктом 7 Додатком 1.1. до Тендерної документації передбачено «Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає скан-копію документу, який підтверджує її повноваження: наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника (або інший документ) або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);…» Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Наказ про призначення директора_1.pdf» було виявлено наступні невідповідності, а саме файл не містить наказ про призначення директора, натомість у файлі зазначено: Наказ «Про надання відпустки без збереження заробітної плати». Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених навідповідностей: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «3Д ПЛАСТ» необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить «наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника (або інший документ) або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.