Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 175 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 875 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАНЕ АВТОГОСПОДАРСТВО ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 22548359 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Лебідь |
| Телефон: | +380669052307 |
| E-mail: | 2607705284@mail.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Коцюбинського, 7 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
В зв’язку з закінченням бюджетного року, на даний час у замовника відпала потреба в закупівлі даного товару, по процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2024-11-06-005805-a в електронній системі закупівель, на закупівлю Куртка чоловіча зимова водія екстреної медичної допомоги, 18110000 - 3 - Формений одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Згідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги з особливостями у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт ч
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-12-2024, 08:45 по 07-01-2025, 00:00
Документи:
Шановний учасник, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), прошу усунути невідповідності виявлені під час розгляду тендерної пропозиції, а саме: 1. На вимогу тендерної документації згідно абзацу 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону зазначено: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі, з повною інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); копії/ю договорів/у, зазначених в довідці в повному обсязі (з усіма додатками, доповненнями, змінами тощо); копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій учасником довідці; - лист-відгук згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, що повинен містити дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків за період з 2022 р. - 2023 р. ⃰Аналогічним договором, в розумінні цієї документації є договір аналогічний предмета закупівлі, код за ДК 021:2015 18110000 - 3 - Формений одяг (куртка зимова), виконаний в повному обсязі.» (Відсутні документи/інформація). Усунути дану невідповідність, надати договори, документи, інформацію в повному обсязі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.