Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 05465258 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ІКОНОС Давид |
| Телефон: | 380444682106 |
| E-mail: | cheu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська область,Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
1 |
Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог пунктів 2.1. та 2.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації та дублюючих їх пунктів 7 та 8 Додатку 5 до тендерної документації повинен був надати: «2.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням наступної інформації: - наявність матеріально-технічної бази (зазначити адресу місцезнаходження) та правові підстави права власності та/або володіння, та/або користування; - підтвердження від Учасника щодо можливості здійснення поставки товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати заявки Замовника. 2.2. Документи, з усіма додатками та невід’ємними частинами на матеріально-технічну базу, що підтверджують права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Документи повинні бути чинними на весь період постачання.». Учасник у складі своєї пропозиції надав відповідну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватись під час поставки товару, який є предметом закупівлі вих. № 3Т від 12.11.2024. У даній довідці зазначені орендовані учасником транспортні засоби Mercedes-Benz Sprinter 213 CDI, Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI та Renault Trafic. Відповідно до умов тендерної документації поставка товару, що є предметом закупівлі, відбувається до 20.12.2024 включно. У той же час, строк дії договору оренди Mercedes-Benz Sprinter 213 CDI – до 16.12.2024, а договору оренди Renault Trafic – до 22.11.2024. Разом з тим, строк дії договору оренди Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI згідно з долученими Учасником документами закінчився 25.07.2024. На виправлення вище вказаної невідповідності Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог розділу І Додатку 2 до тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації повинен надати докази продовження дії договору оренди автомобіля Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI, чи виключити його з відповідної довідки, а також, надати підтвердження у вигляді відповідних листів щодо погодження на продовження договір оренди автомобілів Renault Trafic та Mercedes-Benz Sprinter 213 CDI на строк поставки товару, що є предметом закупівлі. Також, Учасник до вищезазначеної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватись під час поставки товару, який є предметом закупівлі вих. № 3Т від 12.11.2024 у пунктах 5-21 включає компьютерне, швейне та інше обладнання та зазначає, що воно знаходиться у його власності. У той же час, Учасник не надав документів, що підтверджують право власності на зазначене обладнання, наприклад оборотно-сальдова відомість тощо. На виправлення вище вказаної невідповідності Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог розділу І Додатку 2 до тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації повинен надати документи, що підтверджують право власності компьютерне, швейне та інше обладнання, зазначене у відповідній довідці, наприклад оборотно-сальдова відомість тощо. Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог пункту 8. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації та дублюючого його пункту 19 Додатку 5 до тендерної документації повинен був надати: «Сертифікат якості виробника або сертифікат відповідності або інші документи, що підтверджують якість утеплених зимових черевиків та відповідність ДСТУ EN ISO 20347:2015 Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче (EN ISO 20347:2012, IDT)». Учасник у складі своєї пропозиції надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.12.2020 №12.2-18-3/27708, який підтверджує відповідність взуття робочого, що пропонується Учасником, ДСТУ EN ISO 20345:2015 та ДСТУ EN ISO 20346:2015. На виправлення вище вказаної невідповідності Учасник у складі своєї пропозиції відповідно до вимог розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації повинен надати: - Сертифікат якості виробника або сертифікат відповідності або інші документи, що підтверджують якість утеплених зимових черевиків та відповідність саме ДСТУ EN ISO 20347:2015 Засоби індивідуального захисту. Взуття робоче (EN ISO 20347:2012, IDT).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.