Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 463,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 57,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 26252302 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гнатюк Анастасія Вікторівна |
| Телефон: | 380442554767 |
| E-mail: | Hnatiuk-a@rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01009, Україна, Київська область,Київ, Банкова, 6-8 |
1 |
Невідповідності в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог зазначеної в п. 4 Розділу І Інші документи від Учасника Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимоги Тендерної документації Учасник має надати: «Документи/або копії (свідоцтва, повідомлення, витяги тощо) про реєстрацію учасника платником відповідних податків та зборів (обов’язкових платежів)». Під час розгляду пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи/або копії (свідоцтва, повідомлення, витяги тощо), що підтверджують реєстрацію учасника платником відповідних податків та зборів (обов’язкових платежів). Зважаючи на зазначене вище, необхідно привести у відповідність документи та інформацію на виконання вимоги п. 4 Розділу І Інші документи від Учасника Додатку 1 до тендерної документації та НАДАТИ ДОКУМЕНТИ/АБО КОПІЇ (СВІДОЦТВА, ПОВІДОМЛЕННЯ, ВИТЯГИ ТОЩО), ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ РЕЄСТРАЦІЮ УЧАСНИКА ПЛАТНИКОМ ВІДПОВІДНИХ ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ (ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖІВ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.